Το παρόν και το μέλλον των ηλεκτρονικών αγορών (e-marketplaces) στην Ελλάδα

Ασπρογέρακας, Δημήτριος (2007) Το παρόν και το μέλλον των ηλεκτρονικών αγορών (e-marketplaces) στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT10_2007.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (4MB)

Abstract

Το συγκεκριμένο θέμα είναι επίκαιρο στην εποχή που ζούμε. Μια εποχή που πολλές από τις συναλλαγές που διενεργούμε είτε εντός είτε εκτός συνόρων γίνονται με ηλεκτρονικά μέσα. Το αντικείμενο της έρευνας λοιπόν αρχικά σχετίζεται με το τι είναι τα e-marketplaces, τη δημιουργία τους, το σκοπό που εξυπηρετούν και το επίπεδο που βρίσκονται. Επίσης εξετάζουμε τα μοντέλα που έχουν αναπτυχθεί μέχρι σήμερα γενικά παγκοσμίως αλλά και ειδικότερα στη χώρα μας. Τα οφέλη που μπορούμε να έχουμε από τη χρήση των ηλεκτρονικών αγορών ενεργώντας είτε ως ιδιώτες, είτε ως επιχείρηση. Πολύ βαρύτητα στην εργασία δίνεται στο μέλλον των e-marketplaces. Ειδικότερα αναλύονται οι μελλοντικές τάσεις του εν λόγω κλάδου και μέσω κάποιων ερευνών γίνεται προσπάθεια βελτίωσης του τομέα αυτού. Παραθέτουμε κάποιες συμβουλές που σχετίζονται με την καλύτερη χρήση των ηλεκτρονικών αγορών από τις ελληνικές επιχειρήσεις, καθώς και κάποιες προτάσεις προς την πολιτεία για να συμβάλει με την σειρά της τα μέγιστα για την βελτίωση ενός τόσο σημαντικού κλάδου που συνδέεται άμεσα με το ηλεκτρονικό εμπόριο που είναι ένα βασικό πλέον μέσο για τη διενέργεια των αγορών μας. Το τελικό συμπέρασμα της εργασίας αυτής είναι ότι υπάρχουν οι δυνατότητες στην χώρα μας με την ενεργή συμβολή του κράτους ώστε να δημιουργηθεί ένα σύστημα ηλεκτρονικών αγορών με υψηλές δυνατότητες για ταχύτερες, ουσιαστικότερες αλλά κυρίως οικονομικότερες αγοροπωλησίες. Αυτό θα βοηθήσει στην ανάπτυξη του κλάδου του εμπορίου στην Ελλάδα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Παπαδοπούλου Όλγα
Uncontrolled Keywords: Ηλεκτρονικό εμπόριο, Ε-marketplaces, Πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, Επιχειρήσεις, Διαδίκτυο, Προώθηση προϊόντων, Μάρκετινγκ, Ηλεκτρονικές αγορές.
Subjects: Ε > Επιχειρήσεις - Δίκτυα υπολογιστών
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 09 Oct 2015 08:09
Last Modified: 09 Oct 2015 08:09
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7747

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top