Τουριστικό μάρκετινγκ. Η περίπτωση των τουριστικών επιχειρήσεων στην Κέρκυρα

Νουσινάνου, Ιωάννα (2015) Τουριστικό μάρκετινγκ. Η περίπτωση των τουριστικών επιχειρήσεων στην Κέρκυρα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC181_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (4MB)

Abstract

Η παρούσα πτυχιακή εργασία επιχειρεί να κάνει τόσο μια θεωρητική προσέγγιση στο τουριστικό μάρκετινγκ και στις τουριστικές επιχειρήσεις όσο και μια ερευνητική προσέγγιση στα τουριστικά γραφεία του νησιού της Κέρκυρας. Ο τουρισμός αποτελεί ένα δυναμικό κομμάτι της ελληνικής οικονομίας και έχει αναπτυξιακό χαρακτήρα. Αυτό οφείλεται κυρίως στις πρακτικές μάρκετινγκ τις οποίες προσπαθούν να εφαρμόσουν όλο και περισσότερες επιχειρήσεις που ασχολούνται με τον κλάδο του τουρισμού. Η τουριστική αγορά είναι πολυκλαδική και επηρεάζεται από ένα κράμα παραγόντων. Σε αυτό το σημείο εμφανίζεται το τουριστικό μάρκετινγκ, για να δέσει τα διάφορα στοιχεία που θα προβούν σε θετικά για τις επιχειρήσεις αποτελέσματα. Όλα τα παραπάνω αποτελούν το ερέθισμα για την επιλογή και εκπόνηση της πτυχιακής εργασίας με θέμα το τουριστικό μάρκετινγκ όπου χωρίζεται σε έξι κεφάλαια.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Μείγμα μάρκετινγκ, Τουριστικές επιχειρήσεις, Τουριστικά γραφεία, Κέρκυρα.
Subjects: Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ
Τ > Τουρισμός - Ελλάδα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 17 Mar 2016 09:52
Last Modified: 17 Mar 2016 09:52
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7928

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top