Ο ρόλος των celebrity endorsers στην αποδοτικότητα των διαφημiσεων

Ζαχόπουλος, Σταύρος (2016) Ο ρόλος των celebrity endorsers στην αποδοτικότητα των διαφημiσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC16_2016.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως κύριο αντικείμενο την ενασχόληση με την χρήση των διάσημων προσωπικοτήτων σε διαφημιστικές καμπάνιες. Στόχος της εργασίας αυτής, είναι η διερεύνηση της αποτελεσματικότητας των διαφημίσεων με celebrity endorsers και η απήχηση των προϊόντων στο αγοραστικό κοινό. Αρχικά θα αναλυθεί η βιβλιογραφία που έχει βρεθεί και είναι σχετική με το θέμα , σε πρώτο στάδιο οι έννοιες και οι κατηγορίες των διαφημίσεων. Στο δεύτερο μέρος θα καταλήξουμε στο βασικό θέμα, του celebrity endorsement, με ιστορική αναδρομή και σημαντικά στοιχεία από παλαιότερες έρευνες άλλων αναλυτών. Το τρίτο μέρος θα αποτελείται από μια έρευνα, η οποία θα πραγματοποιηθεί με τη βοήθεια ενός ερωτηματολογίου. Στο τελικό μέρος της εργασίας θα υπάρχουν τα συμπεράσματα, τα οποία θα σχολιαστούν. Όπως θα παρουσιαστεί και στην πορεία της εργασίας η χρήση του διάσημου προσώπου και η επιτυχία του διαφημιζόμενου προϊόντος ή υπηρεσίας εξαρτάται από το κύρος, την αρεστότητα και το προφίλ που βγάζει προς τα έξω ο ίδιος ο celebrity endorser.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τριανταφυλλίδου Αμαλία
Uncontrolled Keywords: Celebrity endorser, Διαφημιστικές εκστρατείες, Διάσημες προσωπικότητες
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 29 Jun 2016 08:30
Last Modified: 29 Jun 2016 08:30
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8238

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top