Ανάπτυξη νέων προϊόντων: η περίπτωση της Apple

Καρακούση, Αθηνά and Καραφώτη-Χατζέλλη, Νικολέτα (2016) Ανάπτυξη νέων προϊόντων: η περίπτωση της Apple. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC34_2016.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial Share Alike.

Download (1MB)

Abstract

Σκοπός της εργασίας είναι να διερευνηθεί η πληροφόρηση των καταναλωτών στην ανάπτυξη νέων προϊόντων αλλά να μελετηθούν και οι καταναλωτικές τους προτιμήσεις όσων αφορά τα προϊόντα της εταιρείας Apple. Δείγμα: Στην έρευνα συμμετείχαν συνολικά 144 άτομα που κατοικούν στη Θεσσαλονίκη και επισκέφτηκαν ένα διήμερο το εμπορικό κέντρο Cosmos. Από αυτά τα άτομα απορρίφθηκαν τα 32 καθώς δεν χρησιμοποιούσαν προϊόντα της Apple. Μεθοδολογικό εργαλείο: Το μεθοδολογικό εργαλείο της έρευνας ήταν το ερωτηματολόγιο που κατασκευάστηκε για τους σκοπούς της έρευνας. Αποτελούνταν συνολικά από 15 ερωτήσεις, εκ των οποίων οι 10 διερευνούσαν τις καταναλωτικές προτιμήσεις των καταναλωτών και οι άλλες 5 αφορούσαν τα δημογραφικά τους στοιχεία. Το ερωτηματολόγιο ήταν έγκυρο και αξιόπιστο καθώς ο δείκτης αξιοπιστίας Cronbach’s alpha ήταν 0.860. Αποτελέσματα: Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι τα κοινωνικοδημογραφικά χαρακτηριστικά των συμμετεχόντων (φύλο, μόρφωση, ηλικία, επαγγελματική κατάσταση και ετήσιο εισόδημα) επηρεάζουν την καταναλωτική τους συμπεριφορά και την ικανοποίηση τους από τη χρήση προϊόντων της Apple. Συμπεράσματα: Οι γυναίκες φαίνεται να είναι περισσότερο ικανοποιημένες από τα δωρεάν application της Apple σε σύγκριση με τους άντρες. Τα διαφορετικά επίπεδα μόρφωσης των καταναλωτών επηρεάζουν την καταναλωτική τους συμπεριφορά. Όσο αυξάνεται η ηλικία των καταναλωτών τόσο αλλάζουν οι καταναλωτικές τους συνήθειες. Οι ιδιωτικοί υπάλληλοι και οι καταναλωτές με μεγαλύτερα ετήσια εισοδήματα φαίνεται να είναι πιο πιστοί καταναλωτές της Apple.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Εταιρεία Apple, Νέα προϊόντα, Καταναλωτική προτίμηση, Ικανοποίηση καταναλωτών
Subjects: Η > Ηλεκτρονικοί υπολογιστές
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Ν > Νέα προϊόντα - Μάνατζμεντ
Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Π > Πληροφορική - Τεχνολογία
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 06 Jul 2016 12:03
Last Modified: 06 Jul 2016 12:03
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8264

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top