Σύγχρονοι τρόποι μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων με χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε σχέση με τον τουρισμό

Μαζγαλτζίδου, Δήμητρα and Nexha, Rovina J. (2016) Σύγχρονοι τρόποι μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων με χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε σχέση με τον τουρισμό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC52_2016.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως αντικείμενο τη μελέτη των σύγχρονων τρόπων μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων με χρήση μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε σχέση με τον τουρισμό. Στην σύγχρονη επιχειρησιακή κοινωνία η διαδικτυακή διαφήμιση και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν τα πιο σύγχρονα μέσα προώθησης και προβολής μιας επιχείρησης και εντάσσονται στο τμήμα Μάρκετινγκ και το τμήμα Δημοσίων Σχέσεων. Διαδραματίζουν πολύ σημαντικό ρόλο εξαιτίας της συνεχώς αυξανόμενης χρήσης του διαδικτύου σε παγκόσμιο επίπεδο. Οι κύριοι στόχοι των επιχειρήσεων είναι η προβολή των προϊόντων και των υπηρεσιών τους, η ενημέρωσή τους για τις απόψεις των καταναλωτών μέσα από τις έρευνες γνώμης και η αύξηση της δημοτικότητας και της κερδοφορία τους. Για την σφαιρική ανάλυση του συγκεκριμένου θέματος αρχικά γίνεται παρουσίαση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, κατόπιν της διαδικτυακής διαφήμισης και επιπλέον παρουσιάζεται ο τρόπος με τον οποίο τα σύγχρονα αυτά μέσα συνδέονται με τον Τουρισμό. Ακολουθεί η ερεύνα που πραγματοποιήθηκε προκειμένου να ερευνηθεί η ισχύουσα κατάσταση σε πρακτικό επίπεδο. Ως ερευνητικό εργαλείο χρησιμοποιήθηκε ερωτηματολόγιο σε έντυπη και διαδικτυακή μορφή, όπου απαντήθηκε από 150 συμμετέχοντες και τα δεδομένα τα οποία συλλέχθηκαν αναλύθηκαν στο στατιστικό πρόγραμμα spss. Tέλος παραθέτονται τα συμπεράσματα τα οποία εξήχθησαν μέσα από την ανάλυση.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Κωνσταντινόπουλος Πέτρος
Uncontrolled Keywords: Social media, Προώθηση, Διαδικτυακή διαφήμιση, Τουριστικές επιχειρήσεις.
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Τ > Τουρισμός
Τ > Τουρισμός - Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 05 Sep 2016 08:54
Last Modified: 05 Sep 2016 08:54
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8283

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top