Η χρήση του χιούμορ στη διαφήμιση και η επίδραση του στην καταναλωτική συμπεριφορά = The use of humor in advertising and its effect on consumer

Ανδρονικίδου, Παρασκευή and Καραβασιλείου, Μαρία (2016) Η χρήση του χιούμορ στη διαφήμιση και η επίδραση του στην καταναλωτική συμπεριφορά = The use of humor in advertising and its effect on consumer. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DM62_2016.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (19MB)

Abstract

Στην παρούσα πτυχιακή εργασία αναλύεται η έννοια της διαφήμισης, η οποία αποτελεί µέσο προβολής και προώθησης ενός προϊόντος ή µιας υπηρεσίας. Η διαφήμιση κάνει γνωστό το προϊόν στο καταναλωτικό κοινό, δίνει πληροφορίες για το προϊόν, και προσπαθεί να προσελκύσει το ενδιαφέρον με τελικό σκοπό, ο καταναλωτής να αγοράσει το προϊόν. Ένα συχνό εργαλείο της διαφήμισης είναι το χιούμορ, το οποίο βοηθά στην αφομοίωση του διαφημιστικού μηνύματος και συμβάλλει στην ευκολότερη απομνημόνευση του μηνύματος. Πιο συγκεκριμένα στόχος της εργασίας είναι καταδείξει πως η χρήση του χιούμορ στη διαφήμιση μπορεί να επηρεάσει θετικά η αρνητικά και πόσο επιδρά στην καταναλωτική συμπεριφορά. Παρουσιάζεται μια ιστορική αναδρομή της διαφήμισης , η εξέλιξη της στην Ελλάδα, τα είδη της, οι στόχοι της, τα διαφημιστικά μέσα αλλά και η αποτελεσματικότητα της. Στη συνέχεια αναλύεται η έννοια του χιούμορ, εμβαθύνοντας στη διαχρονικότητα του, στις θεωρίες του, τα είδη του, αλλά και στην αποτελεσματικότητα που έχει σε μια διαφήμιση. Πραγματοποιείται πρωτογενής και δευτερογενής έρευνα. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε ανήκει στην ποσοτική μέθοδο , με ερωτηματολόγια που απαντήθηκαν από 100 γυναίκες – 100 άντρες, ηλικιών 18 έως και πάνω από 55 ετών. Στη συνέχεια ακολουθεί ανάλυση δεδομένων, µε τη βοήθεια του στατιστικού προγράμματος SPSS, που στοχεύει να καταδείξει στο πώς και πόσο επιδρά και επηρεάζει μια χιουμοριστική διαφήμιση το καταναλωτικό κοινό. Τέλος, συμπεραίνεται ότι η αποτελεσματικότητα του χιούμορ στη διαφήμιση επηρεάζεται και από το είδος του χιούμορ που θα χρησιμοποιηθεί και τη σύνδεση που θα έχει με το προϊόν. Το χιούμορ στη διαφήμιση, με τους κατάλληλους χειρισμούς, μπορεί να αποτελέσει ένα έξυπνο εργαλείο στα χέρια των διαφημιστών, συμβάλλοντας στην αποτελεσματικότητα της διαφήμισης.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών, Χιούμορ, Διαφημιστικές εκστρατείες, Συμπεριφορά καταναλωτή
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 07 Sep 2016 06:10
Last Modified: 25 Nov 2016 12:14
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8293

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top