Σύγκριση αποτελεσματικότητας διαδικτυακής διαφήμισης με την τηλεοπτική

Χατζηιωάννου, Δημήτριος (2016) Σύγκριση αποτελεσματικότητας διαδικτυακής διαφήμισης με την τηλεοπτική. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC68_2016.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Η εργασία αποσκοπεί στη σύγκριση της αποτελεσματικότητας της διαδικτυακής με την τηλεοπτική διαφήμιση. Η εργασία χρησιμοποιεί πρωτογενή έρευνα με στόχο την συλλογή πληροφοριών την αποκρυστάλλωση της υφέρπουσας κατάστασης και την εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων. Το βασικό εργαλείο της μεθοδολογίας είναι οι δια ζώσης ερευνητικές δομημένες συνεντεύξεις, σε επαγγελματίες του χώρου της διαφήμισης. Βάσει των αποτελεσμάτων της έρευνας προκύπτει ότι : α) Δεν υπάρχει μία μονοδιάστατη απάντηση στο κύριο ερώτημα της εργασίας ''ποιο είδος διαφήμισης είναι αποτελεσματικότερο;'' καθώς η αποτελεσματικότητα έχει άμεση συσχέτιση με τους επιδιωκόμενους στόχους του εκάστοτε διαφημιζόμενου προϊόντος. β) Η τηλεοπτική διαφήμιση είναι αποτελεσματικότερη σε περιπτώσεις που η διαφήμιση επιδιώκει άμεση προσοχή, γνωστοποίηση και αναγνωρισιμότητα. Εξυπηρετεί καλύτερα διαφημίσεις που στοχεύουν στο συναίσθημα του καταναλωτή και επιτυγχάνει καλύτερη κάλυψη όταν το διαφημιζόμενο προϊόν απευθύνεται σε ευρύ ηλικιακό κοινό. γ) Στην διαδικτυακή διαφήμιση είναι όλα μετρήσιμα και υπολογίσιμα αυτοστιγμεί (on-time). Η διαδικτυακή διαφήμιση είναι αποτελεσματικότερη σε περιπτώσεις που η διαφήμιση επιδιώκει να στοχεύσει συγκεκριμένο κομμάτι της αγοράς (Nishe market) καθώς επιτρέπει την ακριβή στόχευση με βάση δημογραφικά, γεωγραφικά και ψυχογραφικά χαρακτηριστικά. Η βελτίωση της αποτελεσματικότητας της τηλεοπτικής και της διαδικτυακής διαφήμισης θα επέλθει με την αποφυγή υπερεπαναληπτικότητας των διαφημίσεων, με την αποφυγή επιθετικών μορφών διαφήμισης(στη διαδικτυακή διαφήμιση) και με την σωστότερη κατά περίπτωση επιλογή διαφημιστικών μέσων, σύμφωνα με τους επιδιωκόμενους στόχους του διαφημιζόμενου προϊόντος.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Διαδικτυακή διαφήμιση, Τηλεοπτική διαφήμιση
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Δ > Διαφήμιση
Ε > Επικοινωνία - Τεχνολογικές καινοτομίες
Ψ > Ψηφιακή επικοινωνία
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 07 Sep 2016 10:15
Last Modified: 07 Sep 2016 10:15
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8300

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top