Η οργάνωση των διεθνών τουριστικών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων και οι μέθοδοι εφαρμογής μάρκετινγκ των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων στη Γαλλία

Θωμά, Αλεξάνδρα (2002) Η οργάνωση των διεθνών τουριστικών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων και οι μέθοδοι εφαρμογής μάρκετινγκ των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων στη Γαλλία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT6_2002.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (11MB)

Abstract

Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να προσδιορίσει την αξία του τουριστικού τομέα στην παγκόσμια οικονομία και τον τρόπο με τον οποίο οι ελληνικές επιχειρήσεις οργανώνονται στην μεγαλύτερη βιομηχανία του κόσμου. Επίσης επικεντρώνει το ενδιαφέρον της στον πρώτο σε παγκόσμιο επίπεδο, τουριστικό προορισμό, τη Γαλλία, και αναλύει τις δυνατότητες ανάπτυξης των ελληνικών τουριστικών γραφείων-οργανισμών στη συγκεκριμένη αγορά.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σίσκος Ευάγγελος
Uncontrolled Keywords: Διεθνείς τουριστικές επιχειρήσεις, Γαλλία, Ελληνική τουριστική βιομηχανία
Subjects: Τ > Τουριστική οικονομία
Τ > Τουρισμός - Ελλάδα
Τ > Τουρισμός - Μάρκετινγκ
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 27 Sep 2016 11:44
Last Modified: 27 Sep 2016 11:44
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8350

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top