Μάρκετινγκ μη κυβερνητικών οργανώσεων: μελέτη περίπτωσης της "PRAKSIS"

Πουαγιέν, Δάφνη - Λορή Φ. (2016) Μάρκετινγκ μη κυβερνητικών οργανώσεων: μελέτη περίπτωσης της "PRAKSIS". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
L40_2016.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Αρχικά, γίνεται αναφορά στις έννοιες της κοινωνίας των πολιτών, τον εθελοντισμό, το σχέδιο δράσης και το πρότυπο διοίκησης των Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων (ΜΚΟ). Στη συνέχεια, αναλύεται η κοινωνική διάσταση του μάρκετινγκ, περιγράφεται το σχέδιο δράσης των Συνοδευτικών Υποστηρικτικών Υπηρεσιών, η διαδικασία ανεύρεσης εταιρικών πόρων και αναφέρεται το σχέδιο μάρκετινγκ και τα χρονοδιαγράμματα των προγραμμάτων της ΜΚΟ «PRAKSIS». Τέλος, καταγράφονται τα προγράμματα δράσης, οι στόχοι βιώσιμης ανάπτυξης και οι αρωγοί της ΜΚΟ «PRAKSIS».

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Καταραχιά Ανδρονίκη
Uncontrolled Keywords: Εθελοντισμός, Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (ΕΚΕ), Κοινωνικό μάρκετινγκ (Social marketing), Σχέδιο μάρκετινγκ (Marketing plan), Κοινωνική οικονομία, Προγράμματα Κοινωνικής Δράσης, Συνοδευτικές Υποστηρικτικές Υπηρεσίες (ΣΥΥ), Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις (ΜΚΟ), ΜΚΟ «PRAKSIS» (Μελέτη περίπτωσης)
Subjects: Μ > Μάρκετινγκ
Μ > Μη κυβερνητικές οργανώσεις
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 07 Mar 2017 09:49
Last Modified: 07 Mar 2017 09:49
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8567

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top