Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο πολιτικού μάρκετινγκ στις Δημοτικές και Περιφερειακές εκλογές του 2010

Νάτσιου, Μαρία Α. (2011) Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο πολιτικού μάρκετινγκ στις Δημοτικές και Περιφερειακές εκλογές του 2010. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
MBA4_2012.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (14MB)

Abstract

Στόχος της έρευνας μας είναι να δούμε κατά πόσο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το διαδίκτυο έχουν επιλεγεί από τους υποψηφίους στις Δημοτικές εκλογές του 2010 ως εργαλείο προώθησης των ιδεών τους, των θέσεων τους, των απόψεων και προτάσεων τους. Σε τι βαθμό έχουν χρησιμοποιήσει τα νέα εργαλεία προεκλογικής καμπάνιας, αν τα social media και ειδικά το facebook τείνουν να αντικαταστήσουν τους παραδοσιακούς ιστότοπους τι ανταπόκριση είχε από την κοινωνία η προσπάθειά τους. Αν η χρήση αυτών των μέσων είναι τόσο σημαντική και αξιόλογη ώστε σε μελλοντικές εκλογές να μπορεί να θεωρηθεί ως ένα εργαλείο ευρείας αποδοχή και προσέγγισης των υποψηφίων. Για να φέρουμε εις πέρας την έρευνα αυτή αφού καταγράψαμε τις Περιφέρειες, τους Δήμους και τους υποψηφίους ψάξαμε να βρούμε ποιοι επέλεξαν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σε πια έκταση τα χρησιμοποίησαν, πως χρησιμοποιούνται από τους υποψηφίους στις διάφορες γεωγραφικές περιοχές, πως η κομματική προέλευση σχετίζεται με αυτά και κατά πόσο επηρέασε το τελικό εκλογικό αποτελέσματα. Τα μέσα κοινωνικής Δικτύωσης συχνά χρησιμοποιούνται για να προσελκύσουν νέους ηλικιακά ψηφοφόρους οι οποίοι τείνουν να είναι αδιάφοροι ως προς τα πολιτικά δρώμενα της χώρας αλλά και ταυτόχρονα παρουσιάζουν μια μεγαλύτερη δυνατότητα προσέγγισης αυτών των μέσων λόγω το ότι είναι εκτεθειμένοι από τις πρώτες φάσεις της πολιτικής τους δραστηριότητας σε ένα μεγάλο ρεύμα ενημέρωσης παρουσιάζοντας επίσης ένα υψηλότερο επίπεδο μάθησης και γνώσεων. Σαν γενικότερο συμπέρασμα είναι ότι οι πολιτική θα πρέπει να έχουν μια συγκεκριμένη στρατηγική κατά την χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και να μην περιορίζονται σε μια απλή παρουσία τους σε αυτά.

Item Type: Thesis (Masters)
Corporate Creators: Λάππας Γεώργιος
Uncontrolled Keywords: Social media, Δημοτικές εκλογές 2010, Περιφερειακές εκλογές του 2010, Πολιτικοί, Διαδίκτυο
Subjects: Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Π > Πολιτική
Divisions: Μεταπτυχιακές Διατριβές > ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 09 Mar 2017 08:30
Last Modified: 09 Mar 2017 08:30
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8576

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top