Σύγχρονοι τρόποι μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων με τη χρήση κοινωνικών δικτύων = Modern ways of marketing and public relations with the use of social networks

Παπαδωροθέου-Βασιλειάδου, Αικατερίνη and Παπακίτσου, Μαριάνθη-Μαρία (2016) Σύγχρονοι τρόποι μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων με τη χρήση κοινωνικών δικτύων = Modern ways of marketing and public relations with the use of social networks. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC94_2016.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η εργασία ασχολείται με τους σύγχρονους τρόπους Μάρκετινγκ και Δημοσίων Σχέσεων με τη χρήση των Κοινωνικών Δικτύων. Ειδικότερα, θα παρουσιαστεί μια συνοπτική ιστορική εξέλιξη του Μάρκετινγκ και των Δημοσίων Σχέσεων, όπως επίσης θα αναλυθεί και ο τρόπος με τον οποίο εμφανίζονται στα μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Πιο ουσιαστική ανάλυση θα γίνει για το πώς χρησιμοποιούν το Μάρκετινγκ και οι Δημόσιες Σχέσεις τα Κοινωνικά Δίκτυα και πως αυτά με τη σειρά τους επηρεάζουν τους δυο παραπάνω τομείς. Τέλος μέσα από την έρευνα μας αναλύουμε ότι πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα Κοινωνικά Δίκτυα και ότι έχουν αποδειχθεί «θείο δώρο» καθώς έρχονται σε επαφή με περισσότερους πελάτες και ανταλλάσουν πληροφορίες.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Social media, Επαγγελματική επικοινωνία, Προώθηση προϊόντων
Subjects: Δ > Δημόσιες σχέσεις
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 22 May 2017 08:03
Last Modified: 22 May 2017 08:03
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8730

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top