Προώθηση πολιτισμικού προϊόντος μέσω της χρήσης της εικονικής πραγματικότητας: μελέτη περίπτωσης μουσείο εσπεριδοειδών (Citrus) Χίος.

Φλάμος, Αντώνιος (2016) Προώθηση πολιτισμικού προϊόντος μέσω της χρήσης της εικονικής πραγματικότητας: μελέτη περίπτωσης μουσείο εσπεριδοειδών (Citrus) Χίος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC120_2016.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (3MB)

Abstract

Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία ασχολείται με την περιοχή του Κάμπου της Χίου και την ανάπτυξη του στο παρελθόν. Επίσης, γίνεται αναφορά στην εικονική πραγματικότητα και στο πώς μπορούμε να τραβήξουμε με ερασιτεχνικό τρόπο πανοραμικές φωτογραφίες. Ξεκινώντας με το πρώτο κεφάλαιο γίνεται εκτενής αναφορά στο πού τοποθετείται γεωγραφικά η περιοχή του Κάμπου, στην προέλευση και την παραγωγή των εσπεριδοειδών, στο πώς οι κάτοικοι προστάτευαν τα περιβόλια από τις αντίξοες καιρικές συνθήκες, στον τρόπο ποτίσματος αλλά και στους λόγους που τα περιβόλια καταστρέφονταν. Το δεύτερο κεφάλαιο περιλαμβάνει αναλυτική περιγραφή της κοινωνίας του Κάμπου με αναφορές στην ιδιαίτερη αρχιτεκτονική της περιοχής, στα χαρακτηριστικά των σπιτιών, στους ιδιοκτήτες των κτημάτων και γενικά στον τρόπο ζωής τους καθώς και στην προσφερόμενη φιλοξενία στους επισκέπτες. Επίσης, γίνεται αναφορά στο εμπόριο των εσπεριδοειδών καθώς και στις απόψεις των διαφόρων περιηγητών για τη Χίο. Το τρίτο κεφάλαιο ασχολείται με το περιεχόμενο της Εικονικής Πραγματικότητας και την πορεία της μέσα στους αιώνες. Γίνεται ακόμα αναφορά στην εξέλιξη της στη σύγχρονη εποχή αλλά και στο ποια ιδρύματα της χώρας μας κάνουν χρήση της. Γίνεται λόγος για τα συστατικά του συστήματος της Εικονικής Πραγματικότητας, το πώς κατηγοριοποιείται, πώς λειτουργεί και πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε διάφορους τομείς. Στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζεται αναλυτικά η διαδικασία λήψης πανοραμικών φωτογραφιών με ερασιτεχνικά εργαλεία στο Citrus του Κάμπου της Χίου, ένα παλιό αρχοντικό διαμορφωμένο σε πολυχώρο. Καταγράφονται αναλυτικά τα βήματα στους διάφορους χώρους του παλιού αρχοντικού και τωρινού μουσείου εσπεριδοειδών αλλά και χώρος πώλησης παραδοσιακών προϊόντων, προκειμένου να υπάρχει ένα σωστό αποτέλεσμα με τα διαθέσιμα εργαλεία μας. Οι φωτογραφίες αφορούν τόσο τον εξωτερικό όσο και τον εσωτερικό χώρο του συγκροτήματος. Το πέμπτο κεφάλαιο περιλαμβάνει τα συμπεράσματα σχετικά με το περιεχόμενο της εργασίας με έμφαση στη χρήση της Εικονικής Πραγματικότητας για λόγους εκπαιδευτικούς αλλά και για την προβολή προϊόντων πολιτισμού. Χαρακτηριστικό δε είναι ότι στο τέλος κάθε κεφαλαίου υπάρχει μικρή ανακεφαλαίωση.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Θεοδοσόπουλος Ιάκωβος
Uncontrolled Keywords: Πολιτισμικό προϊόν, Προώθηση, Μουσείο εσπεριδοειδών, Χίος.
Subjects: Ε > Εσπεριδοειδή
Μ > Μουσεία
Π > Πληροφορική - Τεχνολογία
Π > Πολιτισμός
Π > Πολιτιστική κληρονομιά
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 08 Jun 2017 11:52
Last Modified: 08 Jun 2017 11:52
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8798

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top