Αντρικά στερεότυπα στις ελληνικές τηλεοπτικές διαφημίσεις

Φωτιάδου, Αναστασία and Χατζοπούλου, Δέσποινα (2016) Αντρικά στερεότυπα στις ελληνικές τηλεοπτικές διαφημίσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC128_2016.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η παρούσα πτυχιακή εργασία αποτελεί μία έρευνα ως προς τα ανδρικά στερεότυπα στις ελληνικές τηλεοπτικές διαφημίσεις. Πιο αναλυτικά γίνεται παρουσίαση των βασικότερων χαρακτηριστικών της διαφήμισης και προσδιορίζεται μέσω της προσωπικής έρευνας κατά πόσο κυριαρχούν τα ανδρικά στερεότυπα σε ένα δείγμα διαφημιστικών σποτ που προβάλλονται στην ελληνική τηλεόραση. Για την επίτευξη της συγκεκριμένης μελέτης πραγματοποιήθηκε έρευνα μέσω της έντυπης και διαδικτυακής βιβλιογραφίας με σκοπό την συγκέντρωση των απαιτούμενων στοιχείων. Κατά ένα μεγάλο ποσοστό στην εκπόνηση της έρευνας βοήθησαν τα στοιχεία που αποκομίσαμε από τα διαφημιστικά σποτ που παρακολουθήσαμε.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τριανταφυλλίδου Αμαλία
Uncontrolled Keywords: Στερεότυπα, Άνδρας, Γυναίκα, Μετάβαση, Σεξισμός, Κοινωνία, Προκαταλήψεις, Φύλο.
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Τ > Τηλεόραση
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 14 Jun 2017 06:16
Last Modified: 14 Jun 2017 06:16
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8811

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top