Καινοτόμα προϊόντα - ιδέες από νέες επιχειρήσεις τροφίμων

Καραγκούνης, Θωμάς (2017) Καινοτόμα προϊόντα - ιδέες από νέες επιχειρήσεις τροφίμων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT6_2017.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (857kB)

Abstract

Αντικείμενο της μελέτης αποτέλεσε η μελέτη της κοινοτομίας των επιχειρήσεων. Η καινοτομία είναι αυτή που περικλείει τους όρους μοναδικότητα και διαφορετικότητα, είναι αυτή που στην εποχή μας δίνει τη δυνατότητα στον επιχειρηματία είτε ν’ αλλάξει τη πορεία της εταιρίας του στην αγορά μη ακολουθώντας την «πυξίδα», την πεπατημένη δηλαδή, είτε τον βοηθά να κάνει τη διαφορά, να εισέλθει σε μια αγορά με επιτυχία προωθώντας κάτι νέο κάτι το διαφορετικό, κάτι το οποίο η αγορά δε γνώριζε, ή και αν γνώριζε δε μπορούσε να το έχει μέσα από μια εξελισσόμενη και συνεχής γραμμή παραγωγής.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Βλάχβεη Ασπασία
Uncontrolled Keywords: Καινοτομία στις επιχειρήσεις, Ανάλυση S.W.O.T., Προώθηση προϊόντων.
Subjects: Ε > Επιχειρηματικός σχεδιασμός
Κ > Καινοτομία (επιχείρηση)
Μ > Μάρκετινγκ
Ν > Νέα προϊόντα - Μάνατζμεντ
Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός
Τ > Τροφή, Βιομηχανία και εμπόριο
Τ > Τρόφιμα
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 26 Jun 2017 11:58
Last Modified: 26 Jun 2017 12:03
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8856

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top