Μάρκετινγκ διαχείρισης κρίσεων σε περιόδους κρίσεων = Crisis management marketing during crisis periods

Ζαφειρίου, Μαρία (2017) Μάρκετινγκ διαχείρισης κρίσεων σε περιόδους κρίσεων = Crisis management marketing during crisis periods. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC17_2017.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η διαχείριση κρίσης είναι η εφαρμογή διάφορων στρατηγικών προκειμένου να μπορέσει ένας οργανισμός να διαχειριστεί ένα ξαφνικό και απρόσμενο γεγονός και μάλιστα ένα αρνητικό γεγονός με άσχημες συνέπειες σε διάφορους τομείς (οικονομία, κοινωνία, περιβάλλον, κτλ). Ένα αρνητικό γεγονός μπορεί να προέρχεται είτε από το εξωτερικό περιβάλλον είτε από το εσωτερικό περιβάλλον μιας επιχείρησης. Επιπρόσθετα στη μελέτη γίνεται αναφορά στο θεωρητικό υπόβαθρο της διαχείρισης των κρίσεων γενικά και ειδικότερα της διαχείρισης κρίσεων στον τουρισμό. Παράλληλα επισημαίνεται η σημασία της υιοθέτησης από κάθε οργανισμό, ενός ισχυρού μείγματος διαχείρισης κρίσης και επικοινωνιακής πολιτικής μετά την εκδήλωσή της. Στόχος σε κάθε περίπτωση είναι αρχικά να προληφθούν δυσμενή γεγονότα ή να μετριαστούν κατά το δυνατό οι επιπτώσεις μετά την εκδήλωσή τους.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Κωνσταντινόπουλος Πέτρος
Uncontrolled Keywords: Κρίση, Διαχείριση κρίσεων, Διαχείριση τουριστικών κρίσεων, Επικοινωνιακή διαχείριση κρίσεων.
Subjects: Δ > Διαχείριση κινδύνου
Ε > Επικοινωνία
Τ > Τουρισμός
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 11 Jul 2017 07:23
Last Modified: 11 Jul 2017 07:23
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8911

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top