Τουρισμός και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το φαινόμενο του «επηρεαστή ταξιδιών»

Καραλίβανου, Νίκη (2017) Τουρισμός και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το φαινόμενο του «επηρεαστή ταξιδιών». BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC22_2017.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Είναι πλέον, ευρέως διαδεδομένο πως το Διαδίκτυο αποτελεί ένα μέσο, το οποίο εξελίσσεται διαρκώς. Αποτελεί ένα μέσο το οποίο έχει διεισδύσει στη καθημερινότητα τόσο των ανθρώπων όσο και των τουριστικών προορισμών. Το Ίντερνετ χρησιμοποιείται είτε για προσωπικούς λόγους είτε για επαγγελματικούς. Αξιοσημείωτο είναι μάλιστα, το γεγονός ότι επέκταση του Διαδικτύου μπορούν κάλλιστα να θεωρηθούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, γνωστά ως «Social Media». Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν όχι μόνο εμφανιστεί στη ζωή των ανθρώπων, αλλά τείνουν να επικρατήσουν στη σημερινή εποχή, επηρεάζοντας τις αποφάσεις των τουριστών - ταξιδιωτών. Οι διάφορες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης συμβάλλουν στην προβολή του φυσικού πλούτου μιας περιοχής, καθώς κάποιος που έχει ήδη επισκεφθεί τη χώρα αυτή μπορεί να διατυπώσει τις απόψεις και τις εμπειρίες του. Έτσι, κάθε υποψήφιος ταξιδιώτης έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει αλλά και να διανείμει το δικό του πλέον περιεχόμενο. Κάτι τέτοιο αποδεικνύει τη σημαντική θέση που ενέχουν σήμερα τα διαδικτυακά μέσα αλλά και την επίδραση που αυτά ασκούν στο ηλεκτρονικό επιχειρείν, καθώς οι σημερινοί χρήστες του Διαδικτύου και οι τουρίστες απολαμβάνουν την ευκαιρία να γίνουν οι ίδιοι παραγωγοί, σχεδιαστές, πάροχοι και διανομείς των τουριστικών υπηρεσιών. Τέλος, οι τουρίστες- ταξιδιώτες με τα social media μπορούν να καταστούν ως οι «ενδιάμεσοι επιχειρηματικοί παίκτες» των νέων προτύπων ηλεκτρονικού εμπορίου.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Κωνσταντινόπουλος Πέτρος
Uncontrolled Keywords: Τουριστικοί προορισμοί, Τουριστική προβολή, Social media, Τουρίστας, Ταξιδιώτης, Τουριστικά κίνητρα.
Subjects: Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Τ > Τουρισμός
Τ > Τουρισμός - Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 11 Jul 2017 11:12
Last Modified: 11 Jul 2017 11:12
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8916

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top