Εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης στην επίλυση του παιχνιδιού Ναρκαλιευτής

Παντελίδης, Στυλιανός (2017) Εφαρμογή της τεχνητής νοημοσύνης στην επίλυση του παιχνιδιού Ναρκαλιευτής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
EI20_2017.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Στην παρούσα πτυχιακή εργασία μελετάται η διαδικασία επίλυσης του γνωστού παιχνιδιού «Ναρκαλιευτής» με τεχνικές τεχνητής νοημοσύνης. Η τεχνητή νοημοσύνη είναι ένας ραγδαία αναπτυσσόμενος κλάδος της πληροφορικής ο οποίος μελετά τους τρόπους προσομοίωσης της ανθρώπινης νοημοσύνης με τεχνητά μέσα. Αν και ακόμα δεν έχει καταστεί εφικτή η πλήρης προσομοίωση της ανθρώπινης συμπεριφοράς, έχει επιτευχθεί αρκετά μεγάλη πρόοδος και η τεχνητή νοημοσύνη έχει βρει αρκετές εφαρμογές στις δραστηριότητες του ανθρώπου, ακόμα και στην καθημερινότητα του. Για την σχεδίαση και υλοποίηση του αλγορίθμου επίλυσης μελετήθηκαν και χρησιμοποιήθηκαν δυο είδη αλγορίθμων, ο Δυναμικός Προγραμματισμός και οι Άπληστοι Αλγόριθμοι. Με βάση αυτούς αναπτύχθηκε ένας αποδοτικός αλγόριθμος επίλυσης του παιχνιδιού με ικανοποιητικά αποτελέσματα. Η υλοποίηση του αλγορίθμου έγινε ακολουθώντας την αντικειμενοστραφή σχεδίαση σε γλώσσα προγραμματισμού Java.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σινάτκας Ιωάννης
Uncontrolled Keywords: Γλώσσα προγραμματισμού Java, Ναρκαλιευτής, Τεχνικές τεχνητής νοημοσύνης, Δυναμικός Προγραμματισμός, Άπληστοι αλγόριθμοι
Subjects: Α > Αλγόριθμοι
Γ > Γλώσσες προγραμματισμού (Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές)
Π > Πληροφορική
Τ > Τεχνητή νοημοσύνη
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 18 Oct 2017 09:38
Last Modified: 18 Oct 2017 09:38
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9067

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top