Μάρκετινγκ αγροτικών προϊόντων

Δαούτης, Γεώργιος Β. (2017) Μάρκετινγκ αγροτικών προϊόντων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
XR3_2017.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιάσει και να αναλύσει το αγροτικό μάρκετινγκ της ελληνικής αγοράς καθώς και το αγροτικό μάρκετινγκ στον τομέα του οίνου. Τα κεφάλαια ακολουθούν την εξής διάρθρωση. Αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο θα παρουσιάσω τον ορισμό του αγροτικού μάρκετινγκ και θα παραθέσω την λειτουργία του και τον σκοπό του. Στη συνέχεια, στο δεύτερο κεφάλαιο, θα αναλύσω τον κλάδο των αγροτικών προϊόντων, την έννοια του, την ιδιαιτερότητες και τα χαρακτηριστικά τους. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται μια μικρή αναφορά στο μίγμα του μάρκετινγκ των αγροτικών προϊόντων. Στο τέταρτο κεφάλαιο μιλάω για τα αγροτικά προϊόντα, τα χαρακτηριστικά και τον κύκλο ζωής τους, συμπεριλαμβάνοντας και διάγραμμα για την καλύτερη κατανόηση του θέματος. Πέμπτο κεφάλαιο, μελέτη στον τομέα της διανομής των αγροτικών προϊόντων. Αναλύουμε τα κανάλια διανομής καθώς και τις εξαγωγές των αγροτικών προϊόντων. Το έκτο κεφάλαιο αναφέρεται στην προβολή, την επικοινωνία, την διαφήμιση και την προώθηση των πωλήσεων του τομέα των αγροτικών προϊόντων. Εν συνεχεία κατά το έβδομο κεφάλαιο μιλάμε για την τιμολόγηση των προϊόντων που είναι ένας από τους βασικούς παράγοντες της οικονομίας. Ακολούθως για το όγδοο κεφάλαιο και την ενασκόπηση της επωνυμίας των αγροτικών προϊόντων. Η εξέλιξη των προϊόντων μέσω της επωνυμίας και ο ρόλος της επωνυμίας στην οικονομία. Τέλος, στο ένατο κεφάλαιο θα μελετήσουμε την ελληνική αγορά του οίνου, πιο συγκεκριμένα, το προϊόν και ποιες είναι οι συνθήκες ζήτησης και κατανάλωσης του στην αγορά, όπως και η λειτουργία των οινοπαραγωγών επιχειρήσεων στην χώρα μας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Καταραχιά Ανδρονίκη
Uncontrolled Keywords: Αγροτικό μάρκετινγκ, Μίγμα μάρκετινγκ αγροτικών προϊόντων, Αγροτικό προϊόν, Τιμολόγηση αγροτικών προϊόντων, Επωνυμία (Branding) αγροτικών προϊόντων, Προβολή αγροτικών προϊόντων, Ελληνική αγορά κρασιού
Subjects: Α > Αγροτικά προϊόντα - Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 14 Feb 2018 08:54
Last Modified: 14 Feb 2018 08:54
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9283

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top