Λειτουργία δημοσίων σχέσεων και μάρκετινγκ στα ελληνικά μέσα μαζικής επικοινωνίας (τηλεοπτικούς, ραδιοφωνικούς σταθμούς και εφημερίδες) = Public relations and marketing practice in greek media οrganizations (τelevision, radio and newspapers)

Κολοβού, Δήμητρα (2017) Λειτουργία δημοσίων σχέσεων και μάρκετινγκ στα ελληνικά μέσα μαζικής επικοινωνίας (τηλεοπτικούς, ραδιοφωνικούς σταθμούς και εφημερίδες) = Public relations and marketing practice in greek media οrganizations (τelevision, radio and newspapers). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC77_2017.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (3MB)

Abstract

Στην παρακάτω πτυχιακή εργασία αναλύονται οι λειτουργίες του Marketing και των Δημοσίων Σχέσεων στα ελληνικά μέσα μαζικής επικοινωνίας. Στόχοι της εργασίας είναι η διερεύνηση των εργαλείων που χρησιμοποιούν οι επαγγελματίες επικοινωνίας (μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων) των ελληνικών μέσων μαζικής επικοινωνίας στην καθημερινότητά τους και των απόψεων τους σχετικά με τη σημαντικότητα των εργαλείων αυτών. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και συμμετέχουν 38 επαγγελματίες επικοινωνίας από εφημερίδες, τηλεοπτικούς σταθμούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς της Αθήνας, της Λάρισας και της Θεσσαλονίκης. Σχετικά με την γενική επαγγελματική κατάσταση των ερωτώμενων λίγο παραπάνω από το μισό πληθυσμό εργάζεται στο χώρο του Marketing και των Δημοσίων Σχέσεων 11 χρόνια και άνω και τα δύο μεγαλύτερα ποσοστά του δείγματος αφορούν υπευθύνους του τμήματος Marketing και του τμήματος Δημοσίων Σχέσεων. Το μεγαλύτερο τμήμα του δείγματος ανήκει στο τμήμα Marketing. Όλοι οι ερωτώμενοι θεωρούν πως το τμήμα Marketing και το τμήμα Δημοσίων Σχέσεων μιας εταιρίας θα πρέπει να συνεργάζονται και το μεγαλύτερο μέρος των ερωτώμενων θεωρούν πως και οι Δημόσιες Σχέσεις αλλά και το Marketing είναι απαραίτητα για την εύρυθμη λειτουργία μιας επιχείρησης Όσον αφορά τη σημαντικότητα που έχει το κάθε εργαλείο Marketing και Δημοσίων Σχέσεων για την προώθηση- προβολή του μέσου στο οποίο εργάζονται οι ερωτώμενοι η ιστοσελίδα της επιχείρησης και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο θεωρούνται από τα πιο σημαντικά εργαλεία, ενώ αναφορικά με τη συχνότητα χρήσης των εργαλείων Marketing και Δημοσίων Σχέσεων το τηλέφωνο χρησιμοποιείται συχνότερα για την επαγγελματική επικοινωνία.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τριανταφυλλίδου Αμαλία
Uncontrolled Keywords: Επαγγελματική επικοινωνία, ΜΜΕ, Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας, Ελλάδα.
Subjects: Δ > Δημόσιες σχέσεις
Μ > Μάρκετινγκ
Μ > Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 11 Jul 2018 08:30
Last Modified: 11 Jul 2018 08:30
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9506

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top