Από το ελληνικό διαφημιστικό «θαύμα» στο τρέχον «τοπίο»: διαφημιζόμενοι, εταιρείες επικοινωνίας, ΜΜΕ

Σιρκάνη, Ευανθία-Παρασκευή (2017) Από το ελληνικό διαφημιστικό «θαύμα» στο τρέχον «τοπίο»: διαφημιζόμενοι, εταιρείες επικοινωνίας, ΜΜΕ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC110_2017.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Στην παρούσα έρευνα γίνεται μία λεπτομερής ανάλυση του διαφημιστικού κλάδου. Το πρώτο κεφάλαιο επιχειρεί μια εισαγωγή στο περιεχόμενο της διαφήμισης, το σκοπό και τα χαρακτηριστικά της. Το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στους τρείς βασικούς λειτουργικούς φορείς της διαφήμισης, δηλαδή τους διαφημιστές, τους διαφημιζόμενους και τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Περιγράφονται τα είδη του καθενός τα χαρακτηριστικά τους, αλλά και η μεταξύ τους σχέση. Επίσης γίνεται μια συνοπτική παρουσίαση της εξέλιξης της διαφήμισης στην Ελλάδα. Το δεύτερο κεφάλαιο προσεγγίζει θέματα που αφορούν τη δημιουργία ενός διαφημιστικού προγράμματος. Συγκεκριμένα, παρουσιάζεται η δομή ενός ολοκληρωμένου διαφημιστικού προγράμματος και αναλύονται οι επιμέρους λειτουργίες του. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η οικονομική διάσταση της διαφήμισης. Τονίζεται η αυξανόμενη σημασία της στην οικονομία μιας χώρας, την κερδοφορία μιας επιχείρησης αλλά και με τη σύγχρονη οικονομική πραγματικότητα. Επίσης εξετάζει την έννοια της οικονομικής κρίσης και πως αυτή επηρεάζει τους βασικούς εμπλεκόμενους στη διαφημιστική λειτουργία. Παράλληλα, γίνεται μία προσπάθεια να κατανοηθούν οι απόψεις και οι τάσεις που επικρατούν όσον αφορά τα μέσα, τη διαφήμιση και την οικονομική κρίση να σκοπό να ερευνηθούν οι τρόποι με τους οποίους μπορεί να ανακάμψει ο κλάδος. Το τέταρτο κεφάλαιο αποτελεί μια ανάλυση περιεχομένου των διαφημιστικών καμπανιών που παρουσιάστηκαν στο διαδίκτυο το 2016.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Διαφημιζόμενοι, Εταιρείες επικοινωνίας, Οικονομική κρίση, Διαφημιστική καμπάνια
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Μ > Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 24 Jul 2018 09:05
Last Modified: 24 Jul 2018 09:05
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9570

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top