H επίδραση των επικοινωνιακών προγραμμάτων στη διαμόρφωση της εταιρικής εικόνας και φήμης

Λαζαρίδης, Κωνσταντίνος and Μιχαηλίδης, Χρήστος (2018) H επίδραση των επικοινωνιακών προγραμμάτων στη διαμόρφωση της εταιρικής εικόνας και φήμης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC18_2018.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (3MB)

Abstract

Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στη διερεύνηση της επίδρασης των επικοινωνιακών προγραμμάτων στη διαμόρφωση της εταιρικής εικόνας και φήμης. Για τη διεξαγωγή της συγκεκριμένης έρευνας πραγματοποιήθηκε ποσοτική μέθοδος και συγκεκριμένα η μέθοδος του πειράματος με τη χρήση ερωτηματολογίου. Το δείγμα της έρευνας αποτελείται από 120 φοιτητές και χωρίζεται σε 4 διαφορετικές ομάδες των 30 ατόμων. Οι 3 ομάδες, πριν συμπληρώσουν το ερωτηματολόγιο, εκτέθηκαν ξεχωριστά σε ένα από τα τρία επικοινωνιακά προγράμματα της εταιρίας Aegean «Φίλεψέ τους», «Κοντά στους νέους» και «Aegean Marathon» μέσω ενός ολιγόλεπτου βίντεο, το οποίο παρουσίαζε το κάθε πρόγραμμα, ενώ η τέταρτη ομάδα συμπλήρωσε το ερωτηματολόγιο χωρίς να εκτεθεί σε κάποιο βίντεο. Κάθε μια από τις τέσσερις ομάδες ορίζεται ως συνθήκη. Για την ανάλυση των αποτελεσμάτων της έρευνας χρησιμοποιήθηκε το στατιστικό πρόγραμμα SPSS 17. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η επίδραση των επικοινωνιακών προγραμμάτων σε τρεις ερωτήσεις που κλήθηκαν να απαντήσουν οι ερωτώμενοι για τη Aegean. Για την ακρίβεια, εντοπίζονται στατιστικά σημαντικές διαφορές ως προς τις απόψεις των ερωτώμενων για την εταιρία, καθώς οι απαντήσεις που συγκεντρώθηκαν, για αυτή την ερώτηση, ποικίλουν σε κάθε μια από τις τέσσερις συνθήκες. Ακόμα, στατιστικά σημαντικές διαφορές εντοπίζονται στην καλύτερη εικόνα, που έχουν διαμορφώσει οι ερωτώμενοι για την εταιρία συγκριτικά με τους ανταγωνιστές της και ως προς αυτούς, που θεωρούν ότι η αεροπορική εταιρία Aegean τηρεί τις υποσχέσεις που δίνει στις ομάδες κοινού της. Αξίζει να σημειωθεί ότι η πλειονότητα των ερωτώμενων, που εκτέθηκαν ξεχωριστά σε ένα από τα τρία επικοινωνιακά προγράμματα, σχημάτισαν καλύτερη εικόνα για την εταιρία συγκριτικά με όσους δεν παρακολούθησαν κάποιο πρόγραμμα. Συνοψίζοντας, η επίδραση των επικοινωνιακών προγραμμάτων παίζει σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της εικόνας και φήμης μιας εταιρίας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τριανταφυλλίδου Αμαλία
Uncontrolled Keywords: Εταιρική εικόνα, Εταιρική φήμη, Εταιρική ταυτότητα, Επικοινωνιακά προγράμματα.
Subjects: Δ > Δημόσιες σχέσεις
Ε > Εταιρική κουλτούρα
Ε > Επικοινωνία
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 10 Sep 2018 10:17
Last Modified: 13 Sep 2018 09:32
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9662

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top