Η προώθηση προϊόντων στα πλαίσια του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ = Promoting products using e-marketing

Κελίδου, Αικατερίνη (2018) Η προώθηση προϊόντων στα πλαίσια του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ = Promoting products using e-marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC38_2018.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Το αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής μελέτης είναι το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και η προώθηση προϊόντων μέσω αυτού. Με την εξέλιξη της τεχνολογίας τα τελευταία χρόνια, φαίνεται να ανθίζει ένα νέο είδος μάρκετινγκ, το μάρκετινγκ του Διαδικτύου ή αλλιώς e-μάρκετινγκ. Το παραπάνω προκύπτει από το γεγονός ότι έχει αυξηθεί ραγδαία ο αριθμός των πελατών που προμηθεύονται προϊόντα από διαδικτυακές πλατφόρμες. Αυτό έχει ως επακόλουθο πολλές εταιρείες ανά τον κόσμο να χρησιμοποιούν το Διαδίκτυο για να προωθήσουν τα προϊόντα τους, με πιο σημαντικό μέσο τη χρήση των κοινωνικών δικτύων. Οι στρατηγικές που ακολουθούνται στο μάρκετινγκ μέσω Διαδικτύου είναι πολλές. Αποτελεί, λοιπόν, ευθύνη της εκάστοτε εταιρείας να επιλέξει σε ποια στρατηγική θα βασιστεί, ώστε να υπάρχει μία επιτυχημένη διαφημιστική “καμπάνια’’ των προϊόντων, καθώς και ένα επιτυχημένο ποσοστό πωλήσεων στην αγορά και στους καταναλωτές. Πέρα όμως από τις στρατηγικές λειτουργίες που βρίσκουν εφαρμογή στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, υπάρχει και ένα χρονοδιάγραμμα γενικότερων λειτουργιών, που είναι ανάγκη να εφαρμόζεται κατά σειρά από τις επιχειρήσεις και να αναπτύσσεται με σκοπό τη βελτιστοποίηση της μεθόδου προώθησης. Αυτό περιλαμβάνει την έρευνα πριν από την εισαγωγή του προϊόντος στην αγορά, τη δημιουργία του προϊόντος και την εισαγωγή του ως δοκιμαστικό στην καταναλωτική αγορά μέσω του Διαδικτύου, την εφαρμογή των αρχικών στρατηγικών έπειτα από συλλογή των πληροφοριών του δεύτερου σταδίου και το στάδιο ανάπτυξης της κύριας διαφημιστικής καμπάνιας μέσω του Διαδικτύου. Σκοπός της διαδικασίας προώθησης των προϊόντων στο Διαδίκτυο είναι να δημιουργούνται συνεχώς καλύτερα εργαλεία και μέσα, με τα οποία η προώθηση των προϊόντων θα είναι πιο επιτυχής και θα βοηθάει την εξέλιξη μίας εταιρείας σε πιο σύντομο χρονικό διάστημα και με λιγότερη εργασία, χάρη στην ανάπτυξη της τεχνολογίας. Για το λόγο αυτό υπάρχουν κάποια συγκεκριμένα εργαλεία, τα κυριότερα των οποίων είναι η ανάπτυξη διαδικτυακών τόπων παρουσίασης προϊόντων, με σκοπό τη γνωστοποίησή τους στο ευρύ κοινό με τρόπο που δεν επηρεάζει την τελική απόφαση του καταναλωτή (Marketing Web sites), η ύπαρξη διαδικτυακών τόπων συζήτησης για εξαγωγή συμπερασμάτων για διάφορα προϊόντα και τους τρόπους προώθησής τους, τα αυτοματοποιημένα μηνύματα του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (Automated e-mail) και η επικοινωνία μέσω συνδιασκέψεων από διάφορες πλατφόρμες δωρεάν επικοινωνίας στο Διαδίκτυο (π.χ. Skype). Εκτός αυτών, υπάρχουν και κάποια εργαλεία που έχουν δημιουργηθεί σε μία πιο μεγάλη βάση, η οποία είναι αυτοματοποιημένη και σκοπό έχει να προσελκύσει τυχαίους πελάτες, χωρίς αυτοί να αναζητούν τα συγκεκριμένα προϊόντα. Αυτές οι καινοτόμες μέθοδοι είναι το Marketing με μηχανές αναζήτησης (SEM & SEO), το Μάρκετινγκ διασυνδέσεων (Affiliate Marketing), η εισαγωγή διαφήμισης που αναπτύσσεται και γίνεται γνωστή με βάση τα “click’’ (PPC - Pay per Click) που λαμβάνουν από τους χρήστες ενός ιστότοπου, οι διαφημίσεις τύπου Banners, η αποστολή πλήθους ηλεκτρονικών μηνυμάτων σε υποψήφιους καταναλωτές και το μάρκετινγκ μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media marketing). Είναι αδιαμφισβήτητο το γεγονός ότι ένα τεχνολογικό επίτευγμα, όπως είναι το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, έδωσε τη δυνατότητα στις εταιρείες προώθησης προϊόντων, να αναπτύσσονται και να διεξάγουν καμπάνιες, ώστε να βελτιώσουν τη θέση τους στην αγορά και να αυξήσουν την αγοραστική τους δύναμη και το όνομα (brand name) της εταιρείας, με σκοπό την οικονομική ανάπτυξή τους. Φαίνεται ότι υπάρχει πάντως η δυνατότητα για περαιτέρω εξέλιξη των μεθόδων ιντερνετικού μάρκετινγκ, καθώς οι διαδικασίες μπορούν να βελτιστοποιηθούν περισσότερο και να επωφεληθεί το σύνολο των εταιρειών προώθησης προϊόντων.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Διαδικτυακή προώθηση προϊόντων, E-marketing, Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, Προώθηση προϊόντων, Διαδίκτυο, Οικονομικό κέρδος.
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Ε > Επιχειρήσεις - Δίκτυα υπολογιστών
Ε > Επιχειρήσεις - Πληροφορική
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 18 Sep 2018 09:24
Last Modified: 18 Sep 2018 09:24
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9702

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top