Το μάνατζμεντ στις επικοινωνιακές κρίσεις

Γάτα, Μαριλένα Ν. (2018) Το μάνατζμεντ στις επικοινωνιακές κρίσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D21_2018.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Στην καθημερινή λειτουργία των επιχειρήσεων πολλές είναι οι αιτίες που ενδέχεται να προκαλέσουν αιφνίδιες και σοβαρές ζημιές στην οικονομική κατάσταση της εταιρείας ή ακόμα να οδηγήσουν και σε κατάρρευση. Για τον περιορισμό της κρίσης απαιτείται ο γρήγορος εντοπισμός των αιτιών από τους υπευθύνους, ώστε αυτή να επιλυθεί με την ελάχιστη ζημιά. Η διαχείριση κρίσεων αποτελεί μέρος ενός μεγαλύτερου συστήματος οργανωσιακής διαχείρισης κινδύνων. Υπό αυτή την έννοια, σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η εξέταση ζητημάτων σχετικών με τη διαχείριση επικοινωνιακών κρίσεων μέσω βιβλιογραφικής ανασκόπησης αλλά και μέσω διεξαγωγής πρωτογενούς έρευνας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σερδάρης Παναγιώτης
Uncontrolled Keywords: Διαχείριση κρίσεων, Διαχείριση επικοινωνιακών κρίσεων, Επικοινωνιακή πολιτική
Subjects: Ε > Επικοινωνία
Μ > Μάνατζμεντ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 19 Feb 2019 09:48
Last Modified: 19 Feb 2019 09:50
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9841

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top