Σχέδιο μάρκετινγκ: η περίπτωση του αναγκαστικού συνεταιρισμού κροκοπαραγωγών Κοζάνης

Παπαδοπούλου, Χριστίνα Ν. (2018) Σχέδιο μάρκετινγκ: η περίπτωση του αναγκαστικού συνεταιρισμού κροκοπαραγωγών Κοζάνης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
LX21_2018.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η παρούσα πτυχιακή εργασία διαπραγματεύεται με την κατάστρωση Σχεδίου Μάρκετινγκ (Marketing-Plan) στην Συνεταιριστική Επιχείρηση, «ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΥ ΚΡΟΚΟΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΚΟΖΑΝΗΣ». Η εργασία αυτή αφορά μια συνεταιριστική επιχείρηση με έδρα της τον Κρόκο Κοζάνης τον «ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΥ ΚΡΟΚΟΠΑΡΑΓΩΓΩΝ». Στο πρώτο κεφάλαιο, επιχειρείται η αποσαφήνιση βασικών όρων του μάρκετινγκ, όπου οι πιο βασικοί είναι τα 4P, δηλαδή product (προϊόν), price (τιμή), place (διανομή), promotion (προώθηση) και οι οποίοι θα βοηθήσουν στην καλύτερη κατανόηση του πως γίνεται η οργάνωση και η λειτουργία μιας επιχείρησης. Στο δεύτερο κεφάλαιο, αναπτύσσεται σε θεωρητικό επίπεδο το marketing-plan (πλάνο μάρκετινγκ). Γίνεται παρουσίαση των σταδίων του Σχεδίου Μάρκετινγκ και των πλεονεκτημάτων του. Στο τρίτο κεφάλαιο, παρουσιάζονται οι συνεταιριστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα και αναφέρονται οι Αναγκαστικοί Συνεταιρισμοί της Ελλάδας. Στο δεύτερο μέρος της εργασίας, συγκεκριμένα στο τέταρτο κεφάλαιο δίνονται στοιχεία όπως το ιστορικό του συνεταιρισμού και το νομικό του πλαίσιο. Στο πέμπτο και τελευταίο κεφάλαιο αυτής της πτυχιακής εργασίας επιχειρείται η κατάστρωση του Σχεδίου Μάρκετινγκ του Αναγκαστικού Συνεταιρισμού των Κροκοπαραγωγών Κοζάνης, έχοντας ως υπόδειγμα τις πληροφορίες θεωρητικού επιπέδου των προηγούμενων κεφαλαίων. Αναλύεται η παρούσα κατάσταση του συνεταιρισμού, τα δυνατά και αδύνατα σημεία, οι ευκαιρίες και οι απειλές του, οι στόχοι αγοράς και ο ανταγωνισμός. Τέλος, θέτονται οι στόχοι για τα επόμενα έτη και παρουσιάζεται ένα σύντομο εξάμηνο πρόγραμμα Μάρκετινγκ.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Καταραχιά Ανδρονίκη
Uncontrolled Keywords: Σχέδιο μάρκετινγκ, Στρατηγικός σχεδιασμός μάρκετινγκ, Πλάνο Μάρκετινγκ, Αναγκαστικός Συνεταιρισμός Κροκοπαραγωγών Κοζάνης
Subjects: Σ > Στρατηγικό μάρκετινγκ
Σ > Στρατηγικός σχεδιασμός
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 12 Mar 2019 09:13
Last Modified: 12 Mar 2019 09:13
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9866

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top