Ηλεκτρονικό εμπόριο και τομέας παραφαρμακευτικών προϊόντων

Γιαννούλη, Ελένη M. (2018) Ηλεκτρονικό εμπόριο και τομέας παραφαρμακευτικών προϊόντων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D41_2018.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας έχει επηρεάσει άμεσα την καθημερινότητα μας, και το διαδίκτυο (internet) μαζί με τα ψηφιακά μέσα γενικότερα έχουν πλέον καταλάβει μία μόνιμη θέση στη ζωή του καταναλωτή. Μία από τις νεότερες χρήσεις του διαδικτύου με συνεχώς αυξανόμενες τάσεις είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο, το οποίο τα τελευταία χρόνια έχει κάνει την εμφάνιση του και στον χώρο των παραφαρμακευτικών προϊόντων. Πλέον είναι αρκετά διαδεδομένη η ύπαρξη διαδικτυακών φαρμακείων, μέσω των οποίων διακινούνται παραφαρμακευτικά προϊόντα, συμπληρώματα διατροφής και είδη προσωπικής περιποίησης. Στόχος της εργασίας αυτής είναι η γενική ενημέρωση σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο και τα ηλεκτρονικά καταστήματα και ειδικότερα η διακίνηση και η ηλεκτρονική πώληση παραφαρμακευτικών προϊόντων. Ακόμα, στην παρούσα εργασία μελετάται η σχέση του e-marketing με τη φαρμακοβιομηχανία και πώς το παραδοσιακό φαρμακείο προσαρμόζεται στην ηλεκτρονική εποχή. Επίσης, αναφέρονται οι προϋποθέσεις πώλησης παραφαρμακευτικών σκευασμάτων και καλλυντικών από το διαδίκτυο και το νομοθετικό πλαίσιο για την απόκτηση ηλεκτρονικού φαρμακείου. Η μελέτη αυτή αποδεικνύει πως ενώ οι καταναλωτές χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για αγορές, παραμένουν διστακτικοί ώστε να προχωρήσουν στην ηλεκτρονική αγορά παραφαρμάκων, και παράλληλα οι νομικοί περιορισμοί αποτελούν εμπόδιο στην εξάπλωση της πώλησης φαρμάκων μέσω διαδικτύου. Η θετική στάση για τις ηλεκτρονικές αγορές οδηγεί στην εκτεταμένη χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου από τις επιχειρήσεις, οι οποίες με τη σειρά τους είναι αναγκαίο να δώσουν έμφαση στη δημιουργία αξιόπιστης εικόνας μέσω διαδικτύου για την προώθηση αγαθών, καθώς οι καταναλωτές εξακολουθούν να δηλώνουν διστακτικοί απέναντι στην ηλεκτρονική διαφήμιση.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Πιτόσκα Ηλέκτρα
Uncontrolled Keywords: παραφαρμακευτικά προϊόντα, e-marketing
Subjects: Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 22 Apr 2019 10:10
Last Modified: 22 Apr 2019 10:10
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9919

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top