Διαφημίσεις που δημιουργούνται από τους χρήστες : είναι πιο αποτελεσματικά τα video που δημιούργησαν από τους καταναλωτές;

Μεταξογένη, Αναστασία (2018) Διαφημίσεις που δημιουργούνται από τους χρήστες : είναι πιο αποτελεσματικά τα video που δημιούργησαν από τους καταναλωτές;. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC84_18.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματεύεται το θέμα των διαφημίσεων που δημιουργούνται από τους χρήστες και πιό συγκεκριμένα τα User Generated Videos (UGV). Η διερεύνηση της αποτελεσματικότητας των UGV αποτελεί κύριο στόχο αυτής της πτυχιακής εργασίας καθώς ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές- χρήστες του διαδικτύου χρησιμοποιούν τα social media και επεκτείνονται στο σχολιασμό προϊόντων μέσα από video που οι ίδιοι δημιουργούν, κάτι που θεωρείται χρήσιμο για τις επιχειρήσεις. Στο πρώτο μέρος της πτυχιακής εργασίας περιγράφονται τα είδη της διαφήμισης, γίνεται λόγος για το WEB 2.0 και τα social media και αναλύεται η λειτουργία του WoM. Στη συνέχεια ακολουθεί το δεύτερο μέρος όπου περιγράφονται οι μορφές της διαφήμισης που δημιουργείται από τους χρήστες, δηλαδή ο τρόπος με τον οποίο τα επιμέρους social media λειτουργούν ως μέσα για την επικοινωνία των προϊόντων από τους καταναλωτες τους ίδιους. Το τρίτο θεωρητικό μέρος αφορά τη συμπεριφορά του καταναλωτή, τους στόχους που θέλουν να επιτύχουν οι επιχειρήσεις, μέσα από τη μέτρηση της απόδοσης των επενδύσεων στα social media και τα οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν. Στο τελευταίο και πιό σημαντικό σκέλος της εργασίας αυτής, δηλαδή την έρευνα, καταλήξαμε στην επιλογή μεθοδολογίας της έρευνας μέσω ερωτηματολογίου και κατόπιν στην περιγραφική στατιστική μέσω του πακέτου SPSS. Εκθέτωντας το δείγμα του ερωτηματολογίου σε δύο User Generated Videos που περιέγραφαν δύο διαφορετικούς τύπους προϊόντων και συγκρίνοντας κατόπιν τις μέσες τιμές των απαντήσεων καταλήξαμε στα τελικά συμπεράσματα ερωτηματολογίου και SPSS, από τα οποία φαίνεται πως η διαφήμιση και τα video που δημιουργούν οι καταναλωτές θεωρούνται κατα κύριο λόγο αποτελεσματικά και αντιμετωπίζονται με θετικό τρόπο. Τα συμπεράσματα στα οποία καταλήξαμε μπορούν να συμβάλουν στη γνώση γύρω από αυτό το πεδίο και να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να αντιληφθούν τους τρόπους με τους οποίους μπορούν να αποκομίσουν οφέλη μέσα από την εκμετάλλευση των social media και αυτού του είδους των διαφημίσεων.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Βλάχβεη Ασπασία
Uncontrolled Keywords: Social media, UGA, UGV, Προβολή, ROI
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 30 May 2019 12:35
Last Modified: 30 May 2019 12:35
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9948

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top