Η επίδραση των δημοσίων σχέσεων των επιχειρήσεων στον καθορισμό αντζέντας των διαδικτυακών Μ.Μ.Ε.

Κάνη, Αναστασία (2018) Η επίδραση των δημοσίων σχέσεων των επιχειρήσεων στον καθορισμό αντζέντας των διαδικτυακών Μ.Μ.Ε. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC78_2018.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η παρούσα εργασία μελέτησε την επίδραση των ενεργειών Δημοσίων Σχέσεων, υπό το πρίσμα πρώτου και δεύτερου επιπέδου της θεωρίας οικοδόμησης (agenda building) και καθορισμού (agenda setting)ατζέντας. Ως επιμέρους στόχοι της συγκεκριμένης έρευνας μπορούν να οριστούν, η διερεύνηση των σχέσεων που υφίσταται στις ενέργειες των δημοσίων σχέσεων στην κάλυψη από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και στην εταιρική φήμη. Για τον σκοπό αυτό, οι μέθοδοι έρευνας που χρησιμοποιήθηκαν ήταν η ποσοτική και η ποιοτική ανάλυση με ερευνητικά εργαλεία το ερωτηματολόγιο και την ανάλυση περιεχομένου. Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκε ανάλυση περιεχομένου στα δελτία τύπου και στα δημοσιεύματα 51 μεγάλων εταιρειών στην Ελλάδα για το έτος 2017. Επιπλέον, ερευνήθηκαν και οι αντιλήψεις του κοινού ως προς τις διάφορες διαστάσεις (όραμα/ ηγεσία, προϊόντα/ υπηρεσίες, οικονομική επίδοση, εταιρική διακυβέρνηση, Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, εργασιακό περιβάλλον, συναισθηματική έκκληση, καινοτομία) της εταιρική φήμης μέσω της χρήσης ερωτηματολογίου που διανεμήθηκε σε 765 άτομα. Οι απαντήσεις βοήθησαν στο να εξεταστούν οι στόχοι για το αν επιβεβαιώνονται οι θεωρίες οικοδόμησης και καθορισμού ατζέντας τόσο του πρώτου, όσο και του δεύτερου επιπέδου. Η θεωρία οικοδόμησης ατζέντας του πρώτου επιπέδου επιβεβαιώνεται από τις σχέσεις που υπάρχουν ανάμεσα στον αριθμό των δελτίων τύπου και στον αριθμό των δημοσιευμάτων και της φήμης. Το δεύτερο επίπεδο επιβεβαιώνεται από τις σχέσεις που υπάρχουν ανάμεσα στον αριθμό των θετικών δελτίων τύπου και στον αριθμό των θετικών δημοσιεύσεων βάσει τίτλου δελτίων τύπου και την φήμη, για τις σχέσεις ανάμεσα στον αριθμό των αρνητικών δελτίων τύπου που συλλέχθηκαν βάσει ονόματος της επιχείρησης και βάσει τίτλου δελτίων τύπου και για τις σχέσεις που υπάρχουν ανάμεσα στον αριθμό των ουδέτερων δελτίων τύπου και στον αριθμό των ουδέτερων δημοσιεύσεων βάσει ονόματος της επιχείρησης. Επιπλέον, το δεύτερο επίπεδο επιβεβαιώνεται για θετικό και αρνητικό περιεχόμενο δελτίων τύπου και δημοσιεύσεων και θετικό περιεχόμενο δελτίων τύπου και συνολική φήμη. Επίσης, επιβεβαιώνεται στα δελτία τύπου για οικονομική επίδοση, κοινωνική ευθύνη, εργασιακό περιβάλλον, εταιρική διακυβέρνηση και αντίστοιχες δημοσιεύσεις. Όμως, δεύτερο επίπεδο δεν επιβεβαιώνεται για την επίδραση των δημοσίων σχέσεων στην ατζέντα του κοινού. Η θεωρία καθορισμού ατζέντας του πρώτου επιπέδου επιβεβαιώνεται από τη σχέση ανάμεσα στον αριθμό δημοσιευμάτων και την φήμη. Το δεύτερο επίπεδο καθορισμού ατζέντας επιβεβαιώνεται από τη σχέση ανάμεσα στα δημοσιεύματα για όραμα/ ηγεσία και εργασιακό περιβάλλον και στις αντίστοιχες αντιλήψεις του κοινού.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τριανταφυλλίδου Αμαλία
Uncontrolled Keywords: Επαγγελματική επικοινωνία, Εταιρική φήμη, Καθορισμός ατζέντας, Οικοδόμηση ατζέντας
Subjects: Δ > Δημόσιες σχέσεις
Ε > Επιχειρηματικός προγραμματισμός
Ε > Επικοινωνία
Μ > Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 11 Jun 2019 06:24
Last Modified: 11 Jun 2019 06:24
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9981

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top