Emotional branding - συναισθηματικό branding : περιπτωσιολογικές μελέτες από την Ελλάδα και τον κόσμο

Μαμαλούκη, Αθηνά (2011) Emotional branding - συναισθηματικό branding : περιπτωσιολογικές μελέτες από την Ελλάδα και τον κόσμο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT75_2011.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η παρούσα εργασία επιχειρεί να συγκεντρώσει και να αναλύσει την διαδικασία και τη δραστηριότητα του συναισθηματικού branding. Αποτελεί μέρος της στρατηγικής Μάρκετινγκ, και δίνεται έμφαση σε επιχειρήσεις της Ελλάδας και του εξωτερικού που το εφαρμόζουν. Πολύ σημαντικό ρόλο, πλέον, στην καθημερινότητά μας παίζουν οι διαφημίσεις, καθ΄ ότι πολλά από τα διαφημιζόμενα προϊόντα καλύπτουν τις βασικές ανάγκες των υποψήφιων καταναλωτών. Επομένως, στόχος του emotional branding είναι η δημιουργία συγκινησιακών συναισθημάτων, μέσω διαφημίσεων και άλλων τεχνικών, δίνοντάς τους την επιλογή να απολαύσουν τον κόσμο της μάρκας (brand).

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Βλάχβεη Ασπασία
Uncontrolled Keywords: Διεθνείς επιχειρήσεις, Ονομασία προϊόντων, Καταναλωτική συμπεριφορά, Brand, Μάρκες προϊόντων, Επώνυμα προϊόντα, Διαφήμιση προϊόντων, Goody's, Starbucks
Subjects: Ε > Εμπορικά σήματα
Π > Προϊόντα - Εμπορική ονομασία
Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 05 Jun 2015 09:39
Last Modified: 02 Nov 2016 10:21
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/374

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top