Η επιρροή των διαφημιστικών μηνυμάτων προϊόντων πληροφορικής στους νέους ηλικίας 18-25 ετών

Νακοπούλου, Δήμητρα and Τσιντζιλώνη, Ελένη (2013) Η επιρροή των διαφημιστικών μηνυμάτων προϊόντων πληροφορικής στους νέους ηλικίας 18-25 ετών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC24_2013.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Τις τελευταίες δεκαετίες η διαφήμιση έχει εισβάλλει στη ζωή μας δυναμικά. Καθημερινά βομβαρδιζόμαστε με διαφημιστικά μηνύματα από τα ΜΜΕ, το ραδιόφωνο, τις αφίσες, το διαδίκτυο, που στόχο έχουν να επηρεάσουν την ψυχολογία και τη συμπεριφορά του καταναλωτή. Μελετώντας την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών που αποτελούν το κοινό στόχο ενός προϊόντος, και το πως αποφασίζουν να ξοδέψουν τους διαθέσιμους πόρους τους σε αγαθά προς κατανάλωση, οι διαφημιστές σχεδιάζουν κατάλληλα μηνύματα. Μία ιδιαίτερα ομάδα καταναλωτών είναι οι νέοι ηλικίας 18-25 ετών καθώς αποτελούν ένα καταναλωτικό κοινό απρόβλεπτο, με αίσθηση αμφιβολίας για προϊόντα και υπηρεσίες, με περιβαλλοντικές και κοινωνικές ευαισθησίες, που δέχεται επιρροές από πάρα πολλά ερεθίσματα, και είναι ιδιαίτερα καταρτισμένο τεχνολογικά. Ένα από τα βασικά ενδιαφέροντα των νέων τα τελευταία χρόνια είναι η τεχνολογία, το διαδίκτυο, οι υπολογιστές, τα προϊόντα πληροφορικής γενικά. Τα αποτελέσματα της πρωτογενούς έρευνας θα αναδείξουν το βαθμό επηρεασμού των νέων, τα κριτήρια τα όποία έχουν για την αξιολόγηση των διαφημιστικών μηνυμάτων, τα στοιχεία ενός διαφημιστικού μηνύματος που φαίνεται να τους επηρεάζουν περισσότερο και αν η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει την ψυχολογία και τη συμπεριφορά τους, καθιστώντας τους πιο απαιτητικούς ως καταναλωτές. Με δεδομένο ότι η διαφήμιση ασκεί μεγάλη επιρροή στον άνθρωπο και ιδιαίτερα στους νέους που είναι πιο επιρρεπείς στις εξωγενείς επιδράσεις στόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να μελετήσει την επιρροή των διαφημιστικών μηνυμάτων προϊόντων πληροφορικής, στους νέους ηλικίας 18-25 ετών.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μπάτος Παναγιώτης
Uncontrolled Keywords: Προϊόντα πληροφορικής, Υπηρεσίες πληροφορικής, Διαφήμιση προϊόντων, Διαφημιστικά μηνύματα
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 02 Jun 2015 10:59
Last Modified: 08 Oct 2015 11:10
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4864

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top