Δημόσιες σχέσεις και διαχείριση κρίσεων : κρίση της εταιρείας Johnson & Johnson : η περίπτωση του Tylenol

Πιζήμολας, Παναγιώτης (2005) Δημόσιες σχέσεις και διαχείριση κρίσεων : κρίση της εταιρείας Johnson & Johnson : η περίπτωση του Tylenol. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR12_2005.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (785kB)

Abstract

Το πρώτο μέρος της παρούσας εργασίας που αποτελεί το θεωρητικό υπόβαθρο πάνω στο οποίο βασίζεται το δεύτερο κατά σειρά μέρος, διερευνάται η συμβολή των Δημοσίων Σχέσεων στην διαχείριση μιας κρίσης. Συγκεκριμένα γίνεται έμφαση στις κρίσεις εκείνες που προσβάλλουν την εικόνα και την φήμη ενός οργανισμού, κατηγορία κρίσης που ανήκει η περίπτωση της Johnson&Johnson με τις το 1982, η οποία διερευνάται στο δεύτερο μέρος. Το πρώτο μέρος αποτελείται από τρία κεφάλαια τα οποία είναι αφιερωμένα στο σκοπό της μελέτης για την προσφορά των Δημοσίων Σχέσεων σε στιγμές κρίσεων που διακυβεύουν την εικόνα (image) μιας εταιρείας. Η έρευνα όμως του ερωτήματος αυτού, ξετυλίγεται σταδιακά. Γι αυτό στο πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται συνοπτικά τα διάφορα είδη κρίσεων, χειροπιαστών και μη που μπορούν να εμφανισθούν σε ένα επιχειρησιακό περιβάλλον για την καλύτερη ενημέρωση και σταδιακή προετοιμασία του αναγνώστη στην έννοια της διαχείρισης των κρίσεων. Το δεύτερο κεφάλαιο είναι αφιερωμένο στη διαχείριση των κρίσεων(crisis management) και των συστατικών στοιχείων που περιλαμβάνει για την εφαρμογή τους στην πράξη. Σταδιακά φθάνουμε στο κεφάλαιο εκείνο που έχει χαρακτηριστεί από εμένα η ψυχή της πτυχιακής και αυτός ο χαρακτηρισμός δεν είναι τυχαίος. Στο τρίτο κατά σειρά κεφάλαιο δίνεται η απάντηση για το αν τελικά οι Δημόσιες Σχέσεις συμβάλλουν ή όχι στην διαχείριση των κρίσεων και με ποιο τρόπο συμβάλλουν στην περίπτωση που η απάντηση είναι καταφατική. Ο όρος ‘ψυχή’ αναφέρεται σε χαρακτηριστικά ποιότητας που κρύβει το κεφάλαιο αυτό με αφορμή ότι αποτελεί και το κεντρικό ερώτημα της εργασίας αυτής. Στο δεύτερο μέρος, περνάμε από την θεωρία στην πράξη, μελετώντας την περίπτωση κρίσης της εταιρείας Johnson&Johnson με τις κάψουλες Tylenol. Οι θάνατοι που προκλήθηκαν έπειτα από τη χρήση του συγκεκριμένου φαρμάκου και η κρίση που δημιουργήθηκε στην φήμη και την εικόνα του οργανισμού, καταπιάνονται στο πέμπτο κατά σειρά κεφάλαιο.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Παναγιώτου Νικόλαος
Uncontrolled Keywords: Johnson & Johnson, Φαρμακευτική βιομηχανία και εμπόριο, Διαχείριση κρίσεων, Κάψουλες Tylenol
Subjects: Δ > Δημόσιες σχέσεις
Φ > Φαρμακευτική βιομηχανία
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 19 Jun 2015 06:15
Last Modified: 19 Jun 2015 06:15
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6344

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top