Οι δημόσιες σχέσεις ως εργαλείο αντιμετώπισης των εταιρικών κρίσεων

Ποτιούδη, Βασιλική (2003) Οι δημόσιες σχέσεις ως εργαλείο αντιμετώπισης των εταιρικών κρίσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
PR10_2003.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (464kB)

Abstract

Στόχος της ακόλουθης εργασίας, είναι να προκύψουν κάποιες απαντήσεις σχετικά με το ρόλο των Δημοσίων Σχέσεων στη διαχείριση των κρίσεων, για το τι συνιστά μια εταιρική κρίση σύμφωνα με τις διάφορες θεωρίες, για το αν πρέπει να υπάρχει ένα ή περισσότερα σχέδια αντιμετώπισης, για το ρόλο της σωστής επικοινωνιακής πολιτικής κατά την περίοδο της κρίσης, για το ρόλο και τη χρησιμότητα των νέων τεχνολογιών, για το τι είναι κρίση και τι απλό περιστατικό που μπορεί να οδηγήσει σε κρίση αν δεν αντιμετωπιστεί με κατάλληλο τρόπο και ποιος είναι τελικά αυτός ο σωστός τρόπος και το βασικότερο για το αν τελικά η εταιρική κρίση μπορεί να προβλεφθεί κατάλληλα και να αντιμετωπιστεί σωστά σε όλη της την έκταση,

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Κωσταρέλλα Ιωάννα
Uncontrolled Keywords: Θεωρία των κρίσεων, Εταιρική κρίση, Επικοινωνία κατά την κρίση
Subjects: Δ > Δημόσιες σχέσεις
Δ > Διαχείριση κινδύνου
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 24 Jun 2015 06:38
Last Modified: 24 Jun 2015 06:38
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7104

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top