Ο ρόλος των social media ως εργαλείο μάρκετινγκ στις εκλογές του Σεπτεμβρίου 2015 (ΣΥΡΙΖΑ και Νέα Δημοκρατία)

Μαρκόπουλος, Θωμάς (2016) Ο ρόλος των social media ως εργαλείο μάρκετινγκ στις εκλογές του Σεπτεμβρίου 2015 (ΣΥΡΙΖΑ και Νέα Δημοκρατία). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC76_2016.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Το Web 2.0 αύξησε σημαντικά τον αριθμό των χρηστών του διαδικτύου και ταυτόχρονα διεύρυνε το πεδίο εφαρμογής του παγκόσμιου ιστού σε ολοένα και περισσότερες πτυχές της καθημερινότητας. Ως άμεσο αποτέλεσμα της επιτυχίας αυτής κάθε πεδίο ενδιαφέροντος που είχε εκπροσώπηση στο Web άρχισε να αποκτά υπόσταση στο Web.2.0 μέσα από νέες συνεργατικές εφαρμογές. Τα κοινωνικά δίκτυα, όπως το Facebook και το Twitter, χρησιμοποιούνται καθημερινά από τα διάφορα κόμματα για την προσέλκυση ολοένα και περισσότερων πολιτών. Τα κόμματα της Νέας Δημοκρατίας και του Σύριζα με αναρτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα τόσο δικές τους όσο και των χρηστών καθημερινά κρατούν άσβεστο το ενδιαφέρον των πολιτών. Oι τρόποι που ένα πολιτικό κόμμα παρουσιάζει τις θέσεις του είναι πολλοί. Παραδοσιακοί όπως η τηλεόραση, ο τύπος και το ραδιόφωνο αλλά και νέοι όπως τα κοινωνικά δίκτυα. Στόχος της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να συγκρίνει την χρήση των κοινωνικών δικτύων δυο συγκεκριμένων κομμάτων, του Συνασπισμού Ριζοσπαστικής Αριστεράς και της Νέας Δημοκρατίας, κατά την διάρκεια του Σεπτεμβρίου 2015. Στόχος ακόμη είναι να μελετηθεί ο τρόπος που παρουσίασαν μέσω των social media τις θέσεις και το πρόγραμμα τους αυτά τα δυο κόμματα. Η μέθοδος προσέγγισης που κυριάρχησε στην ανάλυση και έρευνα του πονήματος αυτού, ήταν η ανάλυση περιεχομένου και η σημειολογική ανάλυση.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Βλάχβεη Ασπασία
Uncontrolled Keywords: Εκλογές, Ελλάδα, Πολιτικός λόγος, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Προεκλογική εκστρατεία, Social media, Πολιτικά κόμματα, Νέα Δημοκρατία, ΣΥΡΙΖΑ
Subjects: Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Π > Πολιτική
Π > Πολιτική επικοινωνία - Ελλάδα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 08 Sep 2016 09:15
Last Modified: 08 Sep 2016 09:15
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8308

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top