Εθνικό σχέδιο προβολής του ελληνικού τουρισμού στη διεθνή αγορά

Μαμάκης, Εμμανουήλ and Αγοράκης, Αθανάσιος (2016) Εθνικό σχέδιο προβολής του ελληνικού τουρισμού στη διεθνή αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC119_2016.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η δημιουργία ενός εθνικού σχεδίου για την προβολή του ελληνικού τουρισμού στην διεθνή αγορά, λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαιτερότητες και τους διαθέσιμους πόρους σε συνάρτηση με τις δυνατότητες της οικονομικής, κοινωνικής και γεωγραφικής διάστασης της χώρας μας. Οι επιμέρους στόχοι της εργασίας μπορούν να συνοψισθούν στα εξής σημεία. Ο πρώτος άξονας, έγκειται στο γεγονός πως η Ελλάδα δεν έχει αποτελέσει μέχρι σήμερα ένα εξολοκλήρου δυναμικό τουριστικό προορισμό και εκτός ίσως από τις παράκτιες τοποθεσίες της και τις νησιωτικές περιοχές όπου έχει αναπτυχθεί ο μαζικός οργανωμένος τουρισμός, στις υπόλοιπες χωρικές ενότητες η τουριστική ανάπτυξη είναι αποσπασματική, προσφέροντας υπηρεσίες που δεν είναι αποτέλεσμα σχεδιασμού, αλλά ούτε και κάποιας ουσιαστικής οργάνωσης. Ο δεύτερος, ικανοποιεί τη διαπίστωση πως πρέπει να γίνει η προώθηση του ελληνικού brand, με ποια μέσα και τι μέτρα πρέπει να πάρει η Ελλάδα έτσι ώστε να παρατείνει την τουριστική περίοδο και να αποτελέσει πόλο έλξης για ακόμα περισσότερους τουρίστες σε παγκόσμιο επίπεδο. Επιπρόσθετος η ανάπτυξη των όλων των μορφών τουρισμού είναι απαραίτητη, διότι η γενικότερη τουριστική ανάπτυξη διαθέτει χαρακτηριστικά που να μπορούν να διαχέουν τα οφέλη σε όλη την έκταση της χώρας, με αποτέλεσμά να αναζητούνται λύσεις που θα συνεισφέρουν στην εξομάλυνση των παραπάνω δεδομένων, ενώ ταυτόχρονα θα συμβάλλουν στην βιώσιμη ανάπτυξη της κάθε περιοχής, με οφέλη για την οικονομία, τις τοπικές κοινωνίες, το περιβάλλον και την αειφόρο ανάπτυξη. Ο τρίτος άξονας έγκειται στο γεγονός της σημασίας του διαδικτύου και γενικά των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης για την προβολή της Ελλάδας είτε σε θετικό είτε και σε αρνητικό βαθμό. Σε παγκόσμιο επίπεδο ο κλάδος του τουρισμού παρουσιάζει σημαντική αύξηση, ταχύτερη από το ρυθμό αύξησης του παγκόσμιου ΑΕΠ. Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού, το ψυχολογικό όριο του ενός δισεκατομμυρίων αφίξεων διεθνών τουριστών αναμένεται να ξεπεραστεί τα επόμενα χρόνια και να ξεπεράσει τις 1,6 δις αφίξεις το 2020, αναδεικνύοντας τον δυναμισμό του τομέα παγκοσμίως. Οι υποθέσεις και ο σκοπός εργασίας σε αυτή την προσπάθεια θέτουν ερωτήματα που απαντώνται κατά τη διάρκεια της έρευνας που ακολουθεί, ενώ διατυπώνονται ως εξής: • Ποιες είναι οι στρατηγικές και τα μέτρα που πρέπει να λάβει υπόψη της η Ελλάδα; • Η εφαρμογή που επιχειρείται σε ποιους κλάδους πρέπει να εστιάσει σε ποιους τομείς θα πρέπει να υπάρξει βελτίωσή; • Ποια είναι η βαρύτητα των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και μαζικής ενημέρωσης στην εικόνα της Ελλάδας προς το εξωτερικό;

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σίσκος Ευάγγελος
Uncontrolled Keywords: Ελληνικός τουρισμός, Τουριστική προβολή, Τουριστική προώθηση.
Subjects: Δ > Δημόσιες σχέσεις
Μ > Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Τ > Τουριστική ανάπτυξη
Τ > Τουρισμός - Ελλάδα
Τ > Τουρισμός - Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 08 Jun 2017 10:36
Last Modified: 08 Jun 2017 10:42
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8792

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top