Η επιχειρηματικότητα στην εποχή της οικονομικής κρίσης

Απατσίδης, Γεώργιος and Γιαννακίδης, Γεώργιος (2017) Η επιχειρηματικότητα στην εποχή της οικονομικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT14_2017.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (945kB)

Abstract

Η Επιχειρηματικότητα δεν μπορεί να προσδιοριστεί με μόνο έναν ορισμό/έννοια. Επιχειρηματικότητα είναι η δραστηριότητα δημιουργίας νέων επιχειρήσεων, εισαγωγής νέων προϊόντων και τεχνολογικών νεοτερισμών και γενικώς η ανάληψη των κινδύνων που συνεπάγεται η αναζήτηση επιχειρηματικών ευκαιριών προς όφελος τόσο του ατόμου που επιχειρεί όσο και του κοινωνικού και οικονομικού περιβάλλοντός του. Τα είδη τις Επιχειρηματικότητας είναι πολλά: Επιχειρηματικότητα Ευκαιρίας/Ανάγκης, Αρχικών Σταδίων, Υψηλών Δυνατοτήτων, Ενδοεταιρική, Αμιγής, Μικτή, Τεχνολογική, Γεωγραφική, Κοινωνική, Κοινωνιολογική. Η επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα έχει αλλάξει με την πάροδο των χρόνων όσον αφορά τα ποσοστά ανθρώπων (από 18-64 ετών) στη φάση εκκίνησης επιχειρηματικού εγχειρήματος (προέρχεται από τον βασικό δείκτη μέτρησης του GEM ο οποίος είναι το επίπεδο της επιχειρηματικότητας αρχικών σταδίων ΤΕΑ). Οι καθιερωμένοι Επιχειρηματίες (Καθιερωμένη Επιχειρηματικότητα) παραμένουν σε σχετικά σταθερό ποσοστό καθ’ όλη την διάρκεια της κρίσης, εμφανίζονται όμως πιο απαισιόδοξοι για την ίδρυση μιας επιχείρησης την περίοδο αυτή. Παρόλο που τα στατιστικά δείχνουν πώς υπάρχει επιχειρηματική δραστηριότητα την περίοδο της Οικονομικής Κρίσης και πως υπάρχουν πολλές επιχειρηματικές ευκαιρίες οι απλοί πολίτες και οι νέοι ωθούνται στην επιχειρηματικότητα περισσότερο από ανάγκη παρά ευκαιρία. Τα προγράμματα που υπάρχουν για να χρηματοδοτήσουν νέα επιχειρηματικά εγχειρήματα είναι σχεδόν απίθανο να εγκρίνουν λόγω γραφειοκρατίας έτσι η μόνη πηγή χρηματοδότησης είναι ο ίδιος ο επιχειρηματίας και το οικογενειακό του περιβάλλον. Το ρίσκο για ένα τέτοιο εγχείρημα σε αυτήν την περίοδο είναι πολύ μεγάλο. Οι πράσινες επιχειρήσεις είναι μεν προοδευτικές αλλά το κόστος τους είναι πολύ υψηλό για έναν επιχειρηματία που αποζητά κέρδος με το λιγότερο δυνατόν έξοδα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μονοβασίλης Θεόδωρος
Uncontrolled Keywords: Επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα, Επιχειρηματικότητα και κρίση, Πράσινη επιχειρηματικότητα.
Subjects: Ε > Επιχειρηματικότητα
Ο > Οικονομική κρίση
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 23 Nov 2017 08:00
Last Modified: 23 Nov 2017 08:00
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9137

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top