Browse by Professor

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Item Type | No Grouping
Jump to: Thesis
Number of items: 22.

Thesis

Καραδήμου, Παναγιώτα (2014) Σε ποιο βαθμό τα Μ.Μ.Ε. διαμορφώνουν την πολιτική ατζέντα; Ανάλυση της σχέσης πολιτών- Μ.Μ.Ε. - πολιτικών στον καθορισμό της πολιτικής ατζέντας με επίκεντρο την κλιμάκωση της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χειροπούλου, Νίκη (2013) Εταιρική κοινωνική ευθύνη και εσωτερική επικοινωνία: μελέτη περίπτωσης: η Εμπορική τράπεζα και η τράπεζα Πειραιώς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαντέλος, Φώτης (2013) Αξιοποίηση εφαρμογών συμμετοχικού διαδικτύου και πολυμέσων για πολιτιστική προβολή : περιπτωσιολογική μελέτη του μουσείου Μπενάκη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αθανασιάδου, Μάρθα (2013) Κείμενο - διαφημιστικό μήνυμα - καταναλωτικό κοινό: επίδραση γλώσσας, εικόνας και ήχου στην καταναλωτική συμπεριφορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πανδρά, Ελένη (2013) Χτίζοντας την αποτελεσματική ομάδα με όρους αποτελεσματικότητας, αποδοτικότητας και χρηστής διακυβέρνησης στην ελληνική δημόσια οργάνωση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ασπάσιος, Δημήτριος (2012) Αλβανική μετανάστευση και ελληνική οργάνωση: αλληλοεπίδραση συνόρων και στάσεων - αντιλήψεων: αναπαραστάσεις των ΜΜΕ και διαδικασία ένταξης των Αλβανών στην ελληνική συλλογικότητα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ναβροζίδου, Καλλιόπη (2012) Η επίδειξη κοινωνικής ευθύνης στην τρέχουσα οικονομικό - επιχειρηματική συγκυρία προς ΜΚΟ (Μη κυβερνητικές οργανώσεις) ως στοιχείο της εταιρικής ταυτότητας: περιπτωσιολογική μελέτη της "ΑΡΣΙΣ"- κοινωνική οργάνωση υποστήριξης νέων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσακίρη, Ειρήνη (2012) Εταιρική κοινωνική ευθύνη και χορηγική δράση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πιστόλα, Ελένη (2012) Στρατηγικές επικοινωνίας και προβολής των ΜΜΕ: συγκριτική ανάλυση των τουριστικών μονάδων Alexander beach hotel and Convention Center και Grand Hotel Egnatia (Grecotel) στο νομό Έβρου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαπροδρόμου, Κυριάκος (2012) Χορηγία και κορυφαία γεγονότα (mega events): ο ρόλος και ο βαθμός επίδρασης της χορηγίας στην επικοινωνιακή πρακτική και στη διοργάνωση κορυφαίων αθλητικών και πολιτιστικών γεγονότων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γαβρίλη, Σταματίνα-Ειρήνη (2011) Διαχείριση των αλλαγών και των διενέξεων στο περιβάλλον εργασίας: μελέτη περίπτωσης του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς Α.Ε. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καλογήρου, Μαρία (2010) Ο στρατηγικός ρόλος του θεσμού της χορηγίας ως επικοινωνιακού εργαλείου προώθησης τραπεζικών προϊόντων - υπηρεσιών: περιπτωσιολογική μελέτη των ακόλουθων τραπεζών: Alpha Bank & Eurobank Ergasias EFG. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γιουσέφ, Αλέξανδρος (2010) Η αλληλεπίδραση χορηγίας και διαφήμισης στη επικοινωνιακή πρακτική. Η περιπτωσιολογική μελέτη της εταιρείας Vodafone. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χατζηδημητρίου, Αικατερίνη (2010) Η διαχείριση ενός ολοκληρωμένου χορηγικού προγράμματος στον τομέα του αθλητισμού: περιπτωσιολογική μελέτη των μεγάλων εθνικών χορηγών των XXVIII Ολυμπιακών αγώνων, του ΟΤΕ και της cosmote, αναφορικά με το έργο της τηλεπικοινωνιακής κάλυψης της εν λόγω αθλητικής διοργάνωσης, όπως επίσης και το πολυσύνθετο και στοχευμένο πρόγραμμα επικοινωνιακών και εμπορικών δράσεων των εν λόγω Ολυμπιακών χορηγιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κατσαμπέκη, Ελπίδα (2009) Καθοριστικοί παράγοντες δημιουργίας ειδησεογραφικών αξιών και οι επιπτώσεις τους στη διαμόρφωση της τηλεοπτικής κάλυψης της πολιτικής ζωής του τόπου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σταθοπούλου, Πασχαλίνα (2009) Σημείο: εργαλείο επικοινωνίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Νικολαΐδου, Μαρία (2009) Ο ρόλος της τηλεόρασης στη δημιουργία πεποιθήσεων των ατόμων για τους θεσμούς και την κοινωνία: προς ένα ομογενοποιημένο ρεύμα αντιλήψεων των "Ελίτ" της επικοινωνίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παντάκη, Μαριλένα (2009) Ο θεσμός των χορηγιών σε μεγάλα αθλητικά και πολιτιστικά γεγονότα: η περίπτωση των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας, 2004. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπαμπούλη, Αγγελική (2008) Η τρέχουσα πραγματικότητα για την πολιτιστική χορηγία στην Ελλάδα. Οι στρατηγικές και η διαδικασία λήψης αποφάσεων από πλευράς χορηγών, η χορηγία στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και τα προσχώματα ανεύρεσης χορηγιών από τους πολιτιστικούς φορείς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκουντρουμπής, Ηλίας (2008) Η χορηγία ως εργαλείο δημοσίων σχέσεων: έρευνα, προγραμματισμός, υλοποίηση, αξιοποίηση προγράμματος για το 2005 μιας εταιρείας αναψυκτικών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Νικολάου, Μαρίνα (2007) Ο ρόλος των Μ.Μ.Ε. στη σφυρηλάτηση της εαυτότητας κατά τη διάρκεια της νεωτερικότητας ή της μετανεωτερικότητας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γεροντή, Μαρίνα (2006) Συγκριτική μελέτη της εμπορικής με την κοινωνική χορηγία: τρόποι εφαρμογής αμφότερων στη σύγχρονη Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

This list was generated on Tue Oct 16 01:16:01 2018 EEST.

Created by  Elidoc

To Top