Items where Subject is "Α > Αθλητισμός"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: Α | Γ | Δ | Ζ | Θ | Ι | Κ | Λ | Μ | Ν | Π | Σ | Τ | Χ | Ψ
Number of items at this level: 50.

Α

Αλεξίου, Βασίλειος and Πολυχρόνης, Σταύρος (2015) Σχεδιασμός και ανάπτυξη δικτυακού τόπου αθλητικών δραστηριοτήτων, αγοράς/ενοικίασης εξοπλισμού χειμερινών σπορ και αναζήτησης καταλυμάτων σε δημοφιλής χειμερινούς προορισμούς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αλεξανδράκη, Ελένη (2006) Ολυμπιακοί αγώνες 2004 : υπηρεσίες και προβολή τους μέσα από το διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αλεξανδρόπουλος, Φίλιππος (2014) Start up businessplan επιχείρησης ακραίου αθλητισμού και εναλλακτικού τουρισμού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αποστόλου, Δημήτριος (2007) Οι χορηγίες στο άθλημα του ποδοσφαίρου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γ

Γάκης, Άγγελος-Χρήστος (2013) Sports management. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γαϊρού, Στυλιανή and Μπούνας, Παναγιώτης (2003) Μελέτη, σχεδιασμός και κατασκευή αθλητικών εγκαταστάσεων μίνι ποδοσφαίρου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γιαμπούρη, Σωτηρία (2017) Η αποτίμηση της διαφήμισης στον αγωνιστικό χώρο του ποδοσφαίρου: μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γιαννόπουλος, Χρήστος (2016) Τα social media ως τακτική επίτευξης των στόχων της στρατηγικής των δημοσίων σχέσεων σε αθλητικούς συλλόγους. Συγκριτική μελέτη μεταξύ Ευρωπαϊκών ποδοσφαιρικών συλλόγων = Social media as objective achieving tactic of the public relations strategy in athletic clubs. Comparative research between European football clubs. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γιούδα, Παναγιώτα (2008) Extreme sports. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκερνιότι, Γιάννης Ν. (2016) Τα social media σαν μέσο μάρκετινγκ στο ποδόσφαιρο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δ

Δαμιανόπουλος, Ευστράτιος Γ. (2014) Η ανάπτυξη και η λειτουργία των διεθνών αθλητικών οργανισμών – ομοσπονδιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δημητριάδου, Δάφνη and Καρασερίδου, Δέσποινα (2009) Μηχανογράφηση και σχεδίαση σελίδας ομάδας μπάσκετ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δρακάκη, Μαρία (2014) Μελέτη περίπτωσης για τον γυναικείο αθλητισμό στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζ

Ζεϊμπόγλου-Ζεμεράκη, Σοφία and Μαυρομμάτη, Ευαγγελία (2010) Υλικά για το σχεδιασμό αθλητικών ειδών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζούρος, Ευστράτιος (2012) Στρατηγικός σχεδιασμός αθλητικού μάρκετινγκ σε αθλητική Α.Ε.: μελέτη περίπτωσης της Manchester United. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Θ

Θεοφάνους, Ξανθή (2016) Αθλητικό μάρκετινγκ: εξέλιξη και προοπτική. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ι

Ιακωβίδου, Ελένη (2006) Η επικοινωνιακή πολιτική της συμμετοχής των γυναικών στους Ολυμπιακούς Αγώνες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ιωαννίδης, Απόστολος (2019) Αθλητικό μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις με τη χρήση των social media. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κ

Καρακώστας, Φώτης-Παναγιώτης (2019) Αθλητικό μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις μέσα από τα social media. Μελέτη περίπτωσης για δημοφιλείς ομάδες ποδοσφαίρου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραουλάνης, Ερμής (2010) Ποδοσφαιρικό μάρκετινγκ στο διαδίκτυο : αξιολόγιση και ανάλυση ιστοσελίδων των κορυφαίων ομάδων της Ευρώπης, Αγγλίας, Γαλλίας, Γερμανίας, Ιταλίας, Ισπανίας και σύγκριση με την Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κατσαμπέκης, Νεκτάριος (2015) Οι παράγοντες stress στους ποδοσφαιριστές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καφαλίδης, Σπυρίδων and Μπαξεβάνης, Αθανάσιος (2013) Ποδοσφαιρικές Α.Ε. ως μοχλοί οικονομικής ανάπτυξης: η περίπτωση της Ελλάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κομινάτος, Παναγιώτης (2006) Κατασκευή γηπέδου γκολφ στο νομό Λευκάδος σύμφωνα με το Ν3299/2004. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κοτταρίδου, Άννα Χ. (2015) Αθλητικό μάρκετινγκ: μελέτη περίπτωσης του ΠΑΟΚ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κουτσογιάννη, Σωτηρία (2019) To #Hashtag, ένα εργαλείο μάρκετινγκ: μελέτη στη βιομηχανία αθλητικών ειδών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κυριαζής, Δημήτριος Κ. (2015) Οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στα αθλητικά σωματεία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κυριακόπουλος, Ιωάννης (2013) Η χρήση των κοινωνικών δικτύων στον αθλητισμό: η περίπτωση του επαγγελματικού πρωταθλήματος μπάσκετ των ΗΠΑ- Νational Βasketball Αssociation (ΝΒΑ). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κωτούλα, Ευθυμία (2014) Η προβολή ενός αθλητικού συλλόγου στα κοινωνικά δίκτυα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λ

Λαζαρίδης, Ευτύχιος (2018) Σχεδιασμός και ανάπτυξη πολυμεσικής εφαρμογής αθλητικού περιεχομένου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μ

Μαργαρίτης, Βασίλειος (2009) Αθλητικό μάρκετινγκ στο διαδίκτυο: αξιολόγηση και ανάλυση ιστοσελίδων ποδοσφαιρικών ομάδων Αγγλίας, Ισπανίας, Γερμανίας και Ελλάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπηίνας, Γεώργιος (2015) The online promotional game in professional football. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ν

Ντενέζου, Αντιγώνη (2019) Αθλητικό μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις με τη χρήση των social media. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Π

Παντάκη, Μαριλένα (2009) Ο θεσμός των χορηγιών σε μεγάλα αθλητικά και πολιτιστικά γεγονότα: η περίπτωση των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας, 2004. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαγιαννάκης, Αριστοτέλης and Γκοβεδάρος, Στέφανος (2009) Ο εθνικισμός στον ημερήσιο αθλητικό τύπο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπανώτας, Νικόλαος (2012) Αθλητικό μάνατζμεντ στο ποδόσφαιρο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπαπροδρόμου, Κυριάκος (2012) Χορηγία και κορυφαία γεγονότα (mega events): ο ρόλος και ο βαθμός επίδρασης της χορηγίας στην επικοινωνιακή πρακτική και στη διοργάνωση κορυφαίων αθλητικών και πολιτιστικών γεγονότων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πατσούρας, Παναγιώτης (2015) Η χρήση των κοινωνικών δικτύων στον αθλητισμό: μελέτη περίπτωσης=The use of social media in sports: a case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πετρίδου, Ελευθερία-Παρθενόπη (2009) "Ελλάδα - Αλβανία" : η ρητορική στον ημερήσιο τύπο πριν και μετά από μια ποδοσφαιρική αναμέτρηση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πλειανθίδης, Ευστράτιος and Στάμος, Ελευθέριος (2018) Αθλητική εμπειρία και αθλητικός καταναλωτής: μια εμπειρική διερεύνηση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Προκόπης, Ίων (2007) Δημόσιες Σχέσεις στον Αθλητισμό: αξιολόγηση των επίσημων ιστοσελίδων των Ελληνικών Π.Α.Ε. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σ

Σιτούνη, Γεωργία (2019) Αθλητικό μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις με τη χρήση των social media. Μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τ

Τακίδου, Μαρία (2019) Αθλητικό μάρκετινγκ και δημόσιες σχέσεις με τη χρήση των social media. Μελέτη περίπτωσης = Sports marketing and public relations with the use of social media. Case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τζιβάρας, Δημήτριος (2018) Η διαφήμιση στο χώρο του ποδοσφαίρου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τουρουντζή, Ιωάννα (2012) Ανάλυση πολυμεσικής εφαρμογής για τον αθλητικό σύλλογο "Ρήγα Θεσσαλονίκης". BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τράμπας, Νικόλαος (2003) Αθλητικό μάρκετινγκ: μορφές ανάπτυξης του στο ελληνικό επαγγελματικό ποδόσφαιρο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χ

Χάϊτα, Αγνή (2005) Επικοινωνιακή πολιτική της συμμετοχής των γυναικών στους Ολυμπιακούς Αγώνες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χαλκιά, Άννα (2007) Η δημόσια διπλωματία της Ελλάδας: η εικόνα της στον ξένο τύπο μετά την λήξη των Ολυμπιακών και παραολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χατζηδημητρίου, Αικατερίνη (2010) Η διαχείριση ενός ολοκληρωμένου χορηγικού προγράμματος στον τομέα του αθλητισμού: περιπτωσιολογική μελέτη των μεγάλων εθνικών χορηγών των XXVIII Ολυμπιακών αγώνων, του ΟΤΕ και της cosmote, αναφορικά με το έργο της τηλεπικοινωνιακής κάλυψης της εν λόγω αθλητικής διοργάνωσης, όπως επίσης και το πολυσύνθετο και στοχευμένο πρόγραμμα επικοινωνιακών και εμπορικών δράσεων των εν λόγω Ολυμπιακών χορηγιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χούτας, Αναστάσιος (2013) Μέτρηση της ποιότητας των αθλητικών εκδηλώσεων στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ψ

Ψαρράς, Νικόλαος and Κεχαγιόγλου, Γεώργιος (2016) Η μέτρηση της αξίας της επωνυμίας. Μελέτη περίπτωσης ποδοσφαιρικών ομάδων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

This list was generated on Sun Mar 29 01:02:53 2020 EET.

Created by  Elidoc

To Top