Items where Subject is "Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: Α | Β | Γ | Δ | Ζ | Θ | Κ | Λ | Μ | Ν | Ξ | Ο | Π | Ρ | Σ | Τ | Φ | Χ | Ψ
Number of items at this level: 161.

Α

Αγγελοπούλου, Θάλεια (2013) Στυλ κατανάλωσης των Ελλήνων κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αδάμου, Χριστιάνα (2018) Ο ρόλος των νέων τεχνολογιών στο μάρκετινγκ και στις δημόσιες σχέσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αδαμίδου, Σωτηρία (2009) Οικονομικό Μάρκετινγκ και καταναλωτική συμπεριφορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αθανασιάδου, Μάρθα (2013) Κείμενο - διαφημιστικό μήνυμα - καταναλωτικό κοινό: επίδραση γλώσσας, εικόνας και ήχου στην καταναλωτική συμπεριφορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ακιφόγλου, Φωτεινή (2015) Έρευνα μάρκετινγκ: μέτρηση διαθέσεων και προτιμήσεων καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αμαραντίδου, Δέσποινα (2015) Διερεύνηση των Ελλήνων καταναλωτών ως προς τους λόγους αγοραστικών αποφάσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ανδρονικίδου, Παρασκευή and Καραβασιλείου, Μαρία (2016) Η χρήση του χιούμορ στη διαφήμιση και η επίδραση του στην καταναλωτική συμπεριφορά = The use of humor in advertising and its effect on consumer. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αντωνογλούδη, Ελεάνα and Χασαπέτη, Ζωή (2016) Επωνυμία: κίνητρα και η πιστότητα καταναλωτών = Brand incentives and customer loyalty. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αποστολίδου, Σοφία (2018) Το μάρκετινγκ ως παράγοντας επηρεασμού της γυναικείας καταναλωτικής συμπεριφοράς. Τρόποι και εργαλεία ως μέσο άσκησης μεθόδων προώθησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Αρλίντα, Αλιάι and Παπαβασιλείου, Γεωργία (2016) Ο τρόπος προβολής των δυο φύλων στις ελληνικές τηλεοπτικές διαφημίσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Β

Βαγιάτη, Μαρία (2016) Η διαμόρφωση της καταναλωτικής γνώμης μέσω των ΜΜΕ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βλαδίκα, Αναστασία (2015) Αντιλήψεις καταναλωτών ως προς τη χρήση των social media από τις επιχειρήσεις για λόγους μάρκετινγκ και προβολής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Βουνήσιου, Χριστίνα (2017) Μέτρηση της αξίας μιας επωνυμίας (brand equity): μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γ

Γαβριηλίδου, Θεοδώρα (2018) Η συμπεριφορά του καταναλωτή σε περίοδο εκπτώσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γαλιώνα, Βασιλική (2014) Προϊόντα ελληνικής προέλευσης και Έλληνες καταναλωτές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γαλιώνα, Ξανθούλα (2017) Η επίδραση των social media στην καταναλωτική συμπεριφορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γανωτή, Ζουμπουλία (2016) Η επίδραση του branding μέσω των κοινωνικών δικτύων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γαϊτανίδης, Γρηγόριος (2008) Εισαγωγή νέου προϊόντος στην αγορά – εξέταση και ανάλυση της καταναλωτικής συμπεριφοράς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γεωργιάδου, Ελένη (2004) Η επίδραση των γιατρών στην κατανάλωση γαλακτοκομικών προϊόντων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γεωργιάδου, Ευαγγελία (2015) Η διοίκηση του online shopping και η δημιουργία συγκινήσεων των καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γεώργου, Καλυψώ (2016) Η αξιολόγηση της αποδοτικότητας των εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης (facebook, twitter, youtube) στις ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γιάντση, Ελισάβετ Θ. (2016) Ανεργία και κατανάλωση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκέτση, Μαρία (2016) Η συμπεριφορά του πράσινου καταναλωτή στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκιόκα, Μαρία (2018) Οι αντιλήψεις των Ελλήνων καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Ο ρόλος της οικονομικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκλάβα, Ευθυμία (2016) Experiential marketing ως εργαλείο για το χτίσιμο της επωνυμίας μιας επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκορόγια, Παναγιώτα (2017) Αλλαγές συμπεριφοράς καταναλωτή λόγω οικονομικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γκριναφίδη, Καλλιόπη and Πολυχρονιάδου, Ισιδώρα (2018) Η επίδραση της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στην αξία της μάρκας. Η περίπτωση της αλυσίδας καταστημάτων Zara = The impact of Corporate Social Responsibility on Brand Equity. A case study on the Zara chain stores. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γοργότσια, Ευαγγελία and Δημοσθένους, Παντελίτσα (2016) Η χρήση της νοσταλγίας στη διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γουργούρη, Μαρία and Γιαννοπούλου, Σοφία (2008) Τμηματοποίηση αγοράς ως προς την κατανάλωση αλλαντικών: πιλοτική ερευνά στην Αθήνα και στα Ν. Μουδανιά = Μarket segmentations as for the consumption: pilot research in athens and Ν.Μoudania. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γριζά, Μαρία-Δήμητρα (2017) Παράγοντες που επηρεάζουν τις αγοραστικές αποφάσεις νέων ηλικίας 18-24. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δ

Δήμου, Μαρία (2009) Έρευνα αγοράς: μια εμπειρική εφαρμογή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δαμίγος, Μάρκος (2004) Έρευνα αγοράς λεκανοπέδιου Αττικής για την κατανάλωση οίνου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δαρβάρη, Αναστασία (2017) Έρευνα συμπεριφοράς καταναλωτή για τα προϊόντα της εταιρίας αναψυκτικών «Φλώρινας – Δινάκη» = Consumer behavior research for the beverage products of “Florinas - Dinaki” company. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δαϊκίδη, Παναγιώτα and Οικονομοπούλου, Κατερίνα (2016) Ανάπτυξη ισχυρής μάρκας: στρατηγικές καθιέρωσης μάρκας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δεληγιάννη, Αγνή (2012) Οι ανάγκες του συγχρόνου Έλληνα καταναλωτή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δελιγκά, Μαρία-Χρυσοβαλάντω (2007) Τα χαρακτηριστικά του βιομηχανικού αγοραστή και οι διαφορές του σε σχέση με τον τελικό καταναλωτή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δεμισκίδου, Αικατερίνη and Κάκος, Γεώργιος (2014) Μελέτη των επιδράσεων της διάθεσης που προκαλείται στον καταναλωτή από το προϊόν ή από το κατάστημα: η περίπτωση του ρουχισμού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δεσποτάκη, Ουρανία (2016) Η διάδοση των κρητικών προϊόντων μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δογάνη, Γεωργία (2014) Μέτρηση της ποιότητας της σχέσης μεταξύ καταναλωτή και μάρκας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δομούζη, Βενετία (2017) Η διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα: η περίπτωση του twitter. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δοϊρανλής, Ηλίας Β. and Περιστέρης, Χρήστος Χ. (2016) Marketing και συμπεριφορά καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δούκας, Ευάγγελος (2010) Η Αλλαντοβιομηχανία στην Ελλάδα: η περίπτωση της βιομηχανίας ΝΙΚΑΣ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Δρακίδης, Αλέξανδρος-Δημήτριος (2009) Αξιολόγηση συστημάτων ικανοποίησης πελατών και η συμβολή τους στη ανάπτυξη ενός βαρομέτρου ικανοποίησης πελατών: μεθοδολογίες SERVQUAL, EPSI, ASCI: πιλοτική εφαρμογή στην περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας = Εvaluation of customer satisfaction systems and their contribution in development of a customer satisfaction barometer based on servqua Epsi, Asci, methodologies and pilot implementation in the western Greece region. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζ

Ζαφειριάδη, Κωνσταντίνα (2007) Εταιρική κοινωνική ευθύνη και υπεύθυνη κατανάλωση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζινίσα, Ελίνα (2008) Αλλοιώσεις ξηρών καρπών και φρούτων από μύκητες και παραγωγή μυκοτοξίνων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Θ

Θαλασσινού, Μαρία Μ. (2016) Τα ψώνια μέσω κοινωνικών δικτύων στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Θλιβεροπούλου, Γρηγορία (2018) Το ρούχο και η καταναλωτική συμπεριφορά. Επιρροή από τα social media. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κ

Καζέρου, Σταματίνα (2010) Marketing σε περιόδους κρίσης: προκλήσεις για καταναλωτές και επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καλοψικάκη, Καλλιόπη (2007) Η εικόνα της γυναίκας στην τηλεόραση: ανάλυση περιπτωσιολογικής μελέτης μέσα από τηλεοπτική σειρά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καλύβας, Νικόλαος (2017) Χώρα προέλευσης προϊόντος και συμπεριφορά καταναλωτή: συγκριτική ανάλυση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κανελλίδου-Χοχλιούρου,, Ιωάννα (2014) Η επίδραση της word of mouth επικοινωνίας, (θετικής και αρνητικής), στις αντιλήψεις των καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καπεταντσή, Ζωή (2013) Η συμπεριφορά καταναλωτή απέναντι στο ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καπώνη, Παναγιώτα (2016) Η εκμετάλλευση των αγορών μέσω facebook. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραβασίλη, Αθηνά (2016) Αξιολόγηση του περιεχομένου των ιστοσελίδων των ελληνικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καρακούση, Αθηνά and Καραφώτη-Χατζέλλη, Νικολέτα (2016) Ανάπτυξη νέων προϊόντων: η περίπτωση της Apple. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραμανδάνη, Όλγα (2008) Καταναλωτική συμπεριφορά εφήβων και νέων στις αγροτικές κοινωνίες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραολή, Ελένη (2004) Η επίδραση της διαφήμισης στο καταναλωτικό κοινό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραπάνου, Άρτεμις (2015) Βιολογικά προϊόντα και καταναλωτική συμπεριφορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καραπουλουτίδης, Γεώργιος (2008) Καταναλωτική συμπεριφορά των εφήβων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καρασαββίδου, Σμαράγδα and Κοτοπούλου, Αναστασία (2016) Χρήση facebook: μια συνηθισμένη ή συναρπαστική εμπειρία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καρασαρούκ, Γεώργιος (2012) Συμπεριφορά καταναλωτή και αγορές μέσω internet. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καρκάτας, Γρηγόρης (2017) Στάσεις νέων καταναλωτών απέναντι στα brands. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καρτεράκη, Ειρήνη (2018) Στάση καταναλωτών απέναντι στις διαφημίσεις του Youtube = Consumers’ attitudes toward advertisement in Youtube. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καρτεράκη, Ειρήνη-Ελισάβετ (2012) Η επίδραση των ψυχογραφικών χαρακτηριστικών των νέων καταναλωτών στην αποδοτικότητα των προωθητικών ενεργειών των επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καψάλη, Ιωάννα (2015) Απόψεις των Ελλήνων καταναλωτών απέναντι στις διαφημίσεις. Συγκριτική μελέτη της τηλεοπτικής και της διαφήμισης στο facebook. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κιοσέ, Ανέτα (2017) Η επίδραση των χρωμάτων στο μάρκετινγκ. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κιουτσούκη, Στυλιανή-Ευαγγελία and Κιρακοσιάν, Αναϊτ (2014) Επωνυμία προϊόντος και συμπεριφορά καταναλωτή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κλήμα, Σοφία-Σταυρούλα (2017) Η χρήση νέων τεχνολογιών για την προβολή και διαφήμιση ελληνικών επιχειρήσεων στο εξωτερικό. Η σημασία και ο ρόλος της αγγλικής γλώσσας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κοκονάκη, Σουλτάνα (2018) Η χρήση του #hashtag ως στρατηγική μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κολοβός, Δημήτριος (2015) Η ψυχολογία των πωλήσεων. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κορτέση, Βασιλική (2016) Marketing και αγοραστική συμπεριφορά στα τοπικά προϊόντα: η περίπτωση της Σάμου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κοσκοσίδου, Αρετή (2006) Στάσεις - απόψεις καταναλωτών για τα προϊόντα - υπηρεσίες της Βόρειας Χαλκιδικής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κουκούλης, Ιωάννης Μ. (2015) Η επίδραση της διαφήμισης στα κοινωνικά δίκτυα στη συμπεριφορά των καταναλωτών = The effects of social media advertising on consumers behaviour. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κουρούπου, Ελένη (2011) Μάρκετινγκ και συμπεριφορά καταναλωτή σε περίοδο οικονομικής κρίσης: η αγορά του αυτοκινήτου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κουτσογιαννέλη, Δέσποινα (2007) Η πολιτισμική προσέλευση ως παράγοντας καθορισμού της καταναλωτικής συμπεριφοράς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κουτσουκέρας, Σωτήριος (2004) Promotion & συμπεριφορά καταναλωτή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κούζαρη, Φωτεινή and Τζαμπάζη, Ειρήνη (2015) Σύγκριση της εικόνας των καταστημάτων "γρήγορης μόδας" στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κούτμος, Κωνσταντίνος-Μάριος (2011) Μεταβολές στις αντιλήψεις των καταναλωτών γύρω από τα γενετικά τροποιημένα τρόφιμα: μια συγκριτική εφαρμογή των αλυσίδων μέσου στόχου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κρανιάς, Αργύριος and Μπουρλέσσα, Μαρία (2014) Η χρήση του διαδικτύου για τη διεξαγωγή ερευνών στο πεδίο της συμπεριφοράς του καταναλωτή: σύγκριση μεταξύ online και offline επισκόπηση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κωστούλας, Κωνσταντίνος Γ. (2015) Παράγοντες που επηρεάζουν την πρόθεση αγοράς καταναλωτών επωνύμων προϊόντων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κώστογλου, Συρματένια (2015) Ανήθικες πρακτικές μάρκετινγκ: εμπειρική διερεύνηση των αποφάσεων των Ελλήνων καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λ

Λίγκα, Παρασκευή (2014) Η διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν την αποδοτικότητα της Word-of-Mouth επικοινωνίας, αναφορικά με τις τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες Ελλάδας και Κύπρου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Λότσιος, Ιωάννης (2010) Συμπεριφορά καταναλωτή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μ

Μάνεση, Δήμητρα Κ. (2015) Έρευνα αγοράς για την επίδραση της κρίσης στο βιοτικό επίπεδο των Ελλήνων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μάρκου, Καλλιόπη (2006) Η αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών και η έρευνα μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μάρτση, Ιωάννα (2018) Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και συμπεριφορά καταναλωτή. Μελέτη περίπτωσης προϊόντων ΑΒ Βασιλόπουλος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μέτσιου, Νικολέτα (2014) Επιλογές τουριστικών προορισμών από τους Έλληνες καταναλωτές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μήτσκα, Μαρία (2014) Οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στην καταναλωτική συμπεριφορά των πολιτών του Νομού Κοζάνης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαλλούδης, Νικόλαος (2014) Μέτρηση αρμονικών ρεύματος σε οικιακές εγκαταστάσεις μικρής τάσης - ερμηνεία με βάση την καταναλωτική τους συμπεριφορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μανοδήμου, Βασιλική Χ. (2015) Η συμπεριφορά των καταναλωτών κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης. Μελέτη εφαρμογής. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μαρτζακλή, Αθανασία- Πούλια and Χρυσοπούλου, Έρση (2014) Τα κίνητρα κατανάλωσης των νέων καταναλωτών στην Ελλάδα: η περίπτωση της LACTA. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ματζίρη, Ασημίνα (2009) Η στάση των καταναλωτών απέναντι στα λειτουργικά τρόφιμα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μεταξά, Γεωργία (2013) Η συμβολή του κοινωνικού περιβάλλοντος στην μετατροπή των εφήβων σε ενεργούς καταναλωτές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μιρτσόπουλος, Κωνσταντίνος (2012) Η λαϊκή αγορά ως μέσο υποκατάστατο της καταναλωτικής συμπεριφοράς στην σύγχρονη οικονομική κρίση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπάτρα, Χριστίνα (2004) Οι γιατροί ως καθοδηγητές γνώμης και η επίδραση στους καταναλωτές για την αγορά γαλακτοκομικών προϊόντων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπανταλίδου, Μαρία and Τσικούνα, Κερασιά (2013) Καταναλωτική ψυχολογία/συμπεριφορά και οικονομική κρίση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπαρμπαγιάννου, Ελένη (2005) Αγοραστική συμπεριφορά καταναλωτή = Purchasing behavior of customer. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπατζικώστα, Ευαγγελία (2014) Έρευνα για την καταναλωτική εμπιστοσύνη των Ελλήνων εν καιρώ οικονομικής κρίσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπαφούτσου, Ορσαλία (2017) Instagram και εμπειρία χρηστών: μια εμπειρική διερεύνηση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπεζιρτζόγλου, Εμμανουήλ (2015) Έρευνα καταναλωτών για το τσιγάρο και το ηλεκτρονικό τσιγάρο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπεφάνη, Κωνσταντίνα (2004) Εκτίμηση των παραγόντων που επιδρούν στην κατανάλωση ανθρακούχων ποτών και φυσικών χυμών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μπούρμπος, Χρήστος (2017) Social media και συμπεριφορά καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ν

Νιάνιου, Ζωή (2016) Η επίδραση των ιστολογίων μόδας στην συμπεριφορά των καταναλωτών στην Ελλάδα. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Νικοκάβουρα, Αρετή (2017) Η υιοθέτηση της καινοτομίας στη διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ντανόζας, Θεόδωρος (2010) Διερεύνηση των στάσεων και των απόψεων καταναλωτών προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και βιολογικών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ντελοπούλου, Ασπασία-Μαρία and Αγγελή, Μαρία (2017) Διαδικτυακή διαφήμιση και Έλληνες καταναλωτές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ντηνιακού, Ειρήνη (2015) Η σημασία της επωνυμίας στην καταναλωτική συμπεριφορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ξ

Ξανθοπούλου, Μαγδαληνή (2016) Ανάλυση των επιπτώσεων των διαφημίσεων στις ιστοσελίδες των εταιρειών που τις φιλοξενούν: ποια μέτρα λαμβάνουν οι χρήστες, πως αυτά επηρεάζουν τις εταιρείες και τι εναλλακτικές χρησιμοποιούν. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ξουρίδας, Αβραάμ Δ. (2017) Ο θεσμός των εκπτωτικών χωριών: μια μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ο

Ορφανίδου, Αναστασία and Αλίεβα, Κριστίνα (2015) Η μέτρηση της εμπειρίας του καταστήματος. Μελέτες περιπτώσεων των Zara, Bershka, H&M και Nike Stores. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Π

Παγώνης, Γεώργιος (2015) Η επίδραση της μουσικής στη συμπεριφορά των καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παλτσόγλου, Συμεών Π. (2017) Η συμμετοχή των καταναλωτών στις δημοσιεύσεις του facebook: στοιχεία από τις ελληνικές brand pages = Post engagement in facebook: evidence from greek brand pages. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παναγιωτούδη, Σοφία (2009) Online αγορές: βαθμός υιοθέτησης,ισχύουσα κατάσταση και προοπτικές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πανσελήνας, Δημήτριος (2009) Έρευνα καταναλωτικής συμπεριφοράς καπνιστών η περίπτωση του Σχηματαρίου Βοιωτίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπάζης, Αναστάσιος (2014) Δημιουργία αντιπροσωπευτικών καμπυλών αρμονικών σε κτίρια του τριτογενούς τομέα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παπάζογλου, Χριστίνα (2016) Η υιοθέτηση του χιούμορ στη διαφήμιση και η επίδρασή του στην καταναλωτική συμπεριφορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παρασύρης, Βασίλειος Ν. (2008) Οι αθίγγανοι ως κονωνικοοικονομική μονάδα στην Ελλάδα και η καταναλωτική τους συμπεριφορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Παρταφύλα, Αικατερίνη (2008) Αξιοποίηση στοιχείων συμπεριφοράς καταναλωτή και επιλογή διαφημιστικής εκστρατείας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πατουλίδης, Βασίλειος Π. (2017) Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εικόνα μάρκας: πώς επηρεάζει η διαχείριση των αρνητικών σχολίων των καταναλωτών από τις επιχειρήσεις την εικόνα μάρκας = Social media and brand image: how does the managing of consumers' negative comments by companies affects brand image. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πατσούρας, Παναγιώτης (2015) Η χρήση των κοινωνικών δικτύων στον αθλητισμό: μελέτη περίπτωσης=The use of social media in sports: a case study. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πεκιαρίδη, Μαρίνα (2018) Εικόνα καταστήματος: συγκριτική μελέτη δυο λιανεμπορικών καταστημάτων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πεσιρίδη, Ειρήνη (2012) Διαπολιτιστική διαφοροποίηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς = Cross - cultural of the behavior consumer. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πεταλά, Ζηνοβία-Χρυσοβαλλάντα (2015) Καταναλωτική εμπειρία: μελέτη περίπτωσης η εμπειρία των θαλλάσιων αθλημάτων στο νησί της Ρόδου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πιλίτση, Αναστασία (2015) Η συμπεριφορά καταναλωτών ως προς τα προϊόντα ένδυσης και εσωρούχων στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πλειανθίδης, Ευστράτιος and Στάμος, Ελευθέριος (2018) Αθλητική εμπειρία και αθλητικός καταναλωτής: μια εμπειρική διερεύνηση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πολίτης, Κωνσταντίνος (2014) Έρευνα αγοράς και καταναλωτικής συμπεριφοράς των σπουδαστών του Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας στις διαδικτυακές αγορές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πολύχρος, Ηλίας (2014) Η χρήση του e-mail marketing στις επιχειρήσεις: μελέτες περιπτώσεων στο κλάδο των βιβλιοπωλείων - εκδοτικών οίκων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ποντικέρης, Κωνσταντίνος and Στεφανίδης, Ανδρέας (2008) Διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πρίντεζης, Φραγκίσκος and Αμπαζής, Κωνσταντίνος (2015) Εταιρική κοινωνική ευθύνη (ΕΚΕ): η οικοδόμηση μιας νέας σχέσης ανάμεσα στην επιχείρηση και την κοινωνία: μελέτη περίπτωσης: ΣΚΑΪ και έρευνα σχετικά με τις στάσεις, αντιλήψεις και συμπεριφορές των καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Πότση, Ελένη (2015) Η επίπτωση της οικονομικής κρίσης στην ψυχολογία και την συμπεριφορά των ελληνικών καταναλωτών. Μια έρευνα με ερωτηματολόγιο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ρ

Ράπτη, Κωνσταντίνα-Ειρήνη (2003) Μέτρηση εικόνας στα καταστήματα τροφίμων(store image). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ραυτοπούλου, Σοφία and Σπανού, Αθανασία (2013) Θεραπεία μέσω αγορών (retail therapy) και Έλληνες καταναλωτές. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ρηγοπούλου, Καλυψώ and Σκουτέλη, Πηνελόπη (2014) Ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων στην αγοραστική συμπεριφορά των νέων καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ρούμελη, Γρηγορία-Ναταλία (2016) Επωνυμία: έννοια και σημασία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ρούσκος, Αλέξανδρος-Δημήτριος (2012) Αγορά μέσω ίντερνετ ατόμων ηλικίας 50+. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ρώσση, Σταματία (2016) Διερεύνηση της εμπειρίας κατανάλωσης των Social Media: μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σ

Σαρίδου, Νόννα (2013) Η επίδραση του υλισμού στην συμπεριφορά του καταναλωτή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σβίρου, Παρασκευή (2014) Προτιμήσεις Ελλήνων καταναλωτών στις γειτονικές αγορές: η γειτονική αγορά της Bitola. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σπαχίδου, Αρχοντία (2015) Η συμπεριφορά του καταναλωτή ως προς τα γενόσημα φάρμακα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σταμούλης, Γεώργιος (2009) Ο ρόλος του πλαστικού χρήματος στις καταναλωτικές δαπάνες της χώρας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Στεργίου, Γεωργία (2015) Η στάση και η συμπεριφορά των καταναλωτών βιολογικών προϊόντων απέναντι στα προϊόντα βιολογικής καλλιέργειας. Μελέτη περίπτωσης της Καστοριάς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Στεφανίδη, Μέλπω (2013) Αντιλήψεις Ελλήνων καταναλωτών για τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Στρίτση, Βασιλική and Φιλιππίδου, Ελένη (2015) Η επίδραση της διαφήμισης μέσω των κοινωνικών δικτύων στην καταναλωτική συμπεριφορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σωτηρίου, Αγάπη and Χαραλάμπους, Κωνσταντίνα (2012) Αλληλεπιδράσεις καταναλωτών με άλλους καταναλωτές: πώς επηρεάζουν τη συμπεριφορά του καταναλωτή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τ

Τερψοπούλου, Αναστασία (2013) Παρορμητική κατανάλωση των Ελλήνων καταναλωτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τεστεμπάση, Θεοφανεία Ι. (2009) Οι βασικές παράμετροι της καταναλωτικής συμπεριφοράς του τελικού καταναλωτή και ο βαθμός επίπτωσης των πολιτισμικών στοιχείων στη διαμόρφωση της. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τζήπα, Ελένη and Ταξηροπούλου, Ξανθή (2015) Αξιολόγιση της εμπειρίας της κατανάλωσης σε διάφορες περιστάσεις κατανάλωσης ταινιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τράνταλη, Παναγιώτα (2010) Η αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών ως προς τα super market. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσακίρη, Μαρία (2004) Αγοραστική συμπεριφορά καταναλωτή = Purchasing behavior of customer. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσακιρόπουλος, Κωνσταντίνος (2011) Διερεύνηση των προτιμήσεων των καταναλωτών ως προς τα αρωματικά φυτά στο πολεοδομικό συγκρότημα N. Θεσσαλονίκης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσενεκίδης, Λάζαρος and Τσίπης, Λάζαρος (2016) Διερεύνηση των κινήτρων για την παρακολούθηση τηλεοπτικών ποδοσφαιρικών αγώνων: ανάπτυξη αποδοτικών στρατηγικών marketing για χορηγούς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσεσμελή, Χρηστίνα (2013) Η επίδραση της διαφήμισης στην καταναλωτική συμπεριφορά = Advertisement influence in consumer behavior. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσιπουρίδου, Μαγδαληνή (2012) H επίδραση της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στη συμπεριφορά του καταναλωτή χρηματοοικονομικών υπηρεσιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τσολάκης, Παναγιώτης and Βολάρη, Μαρία-Ενρικέτα (2017) Προφίλ Ελλήνων καταναλωτών βάσει του προσανατολισμού τους στην αγοραστική αξία. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τόσκα, Λεορέτα (2015) Οι στάσεις & οι αντιδράσεις των καταναλωτών σε δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Φ

Φραγκάκη, Ανθούλα (2012) Συμπεριφορά καταναλωτή και οικονομική κρίση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χ

Χαντζαρίδου, Μαρία and Καλλωνή, Μαρία (2015) Η στάση των Ελλήνων καταναλωτών απέναντι στο e-banking. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χαριζακλής, Πέτρος (2013) Διερεύνηση της προσήλωσης των καταναλωτών στον κλάδο των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χατζημιχαηλίδου, Σοφία (2011) Η προσωπικότητα των προϊόντων και η επιρροή της στις επιλογές των καταναλωτών = The product personality and its influence in consumer's choices. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Χουχουλή, Ιωάννα and Ψαριανού, Μαρία (2015) Στάσεις ελλήνων καταναλωτών απέναντι στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας τριών αλυσίδων super-market = Greek consumers' attitudes towards private labels of three super market retailers. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ψ

Ψαρράς, Νικόλαος and Κεχαγιόγλου, Γεώργιος (2016) Η μέτρηση της αξίας της επωνυμίας. Μελέτη περίπτωσης ποδοσφαιρικών ομάδων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

This list was generated on Thu Nov 15 01:03:18 2018 EET.

Created by  Elidoc

To Top